Gå til innhold

Jeg vil så gjerne prøve double penetration


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan i alle dager går jeg frem? Må være to menn, ikke en mann og en dildo. Vil helst ikke registrere meg på lugubre nettsider, og dette er jo ikke akkurat noe man gjør med one night stands fra byen. Kan man kanskje finne noen på den nye sexklubben? Men vet ikke om jeg har selvtillit til å dra dit. Er både overvektig og har heng både her og der etter vektnedgang, så blir vanskelig å finne to menn som vil. Det beste hadde vært å bare droppe det, men det er virkelig min største fantasi som jeg tenker så altfor mye på. Har dere tips til meg? 

Anonymkode: 94e88...082

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan i alle dager går jeg frem? Må være to menn, ikke en mann og en dildo. Vil helst ikke registrere meg på lugubre nettsider, og dette er jo ikke akkurat noe man gjør med one night stands fra byen. Kan man kanskje finne noen på den nye sexklubben? Men vet ikke om jeg har selvtillit til å dra dit. Er både overvektig og har heng både her og der etter vektnedgang, så blir vanskelig å finne to menn som vil. Det beste hadde vært å bare droppe det, men det er virkelig min største fantasi som jeg tenker så altfor mye på. Har dere tips til meg? 

Anonymkode: 94e88...082

Ja, det er mulig jeg har tips, litt avhengig av hvor du bor osv. Send meg en PM, så ser vi👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (3 minutter siden):

Ja, det er mulig jeg har tips, litt avhengig av hvor du bor osv. Send meg en PM, så ser vi👍

Bor på østlandet. Kan du gi tips her, så jeg kan være anonym? 

Anonymkode: 94e88...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bor på østlandet. Kan du gi tips her, så jeg kan være anonym? 

Anonymkode: 94e88...082

Blir litt vanskelig hvis du vil unngå nettsider/apper. Da er alternativet å evnt. dele info om eget nettverk, og det kan jeg ikke gjøre på et åpent forum som dette. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig digg. 
 

For mennene og, det stimulerer godt nedentil når begge er i bruk. Kjenner en tynn vegg imellom. Homofob og hater analsex men glemmer ikke din første DP. 

Du får invitere en mann til. Eller to. Flere muligheter å gå for. 

Dette er «bare sex», kos og nytelse, så hvordan du ser ut spiller mindre rolle. Ikke kjæreste og fysisk attraksjon, men lyst. 

Anonymkode: ac366...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er veldig digg. 
 

For mennene og, det stimulerer godt nedentil når begge er i bruk. Kjenner en tynn vegg imellom. Homofob og hater analsex men glemmer ikke din første DP. 

Du får invitere en mann til. Eller to. Flere muligheter å gå for. 

Dette er «bare sex», kos og nytelse, så hvordan du ser ut spiller mindre rolle. Ikke kjæreste og fysisk attraksjon, men lyst. 

Anonymkode: ac366...6ee

Man må ikke nødvendigvis ha analsex.

Til ts.

Å gå utifra at folk på nettsteder som søker det samme som deg, nødvendigvis må være lugubre høres snodig ut. Javisst er det haugevis av idioter på nett, akkurat som på fylla på byen. Men det er arrangementer, folk som deler erfaringer og lever ganske vanlige liv ellers der.

Ville kunne sat deg i kontakt med to menn, med bred erfaring. Men de er på nettopp samme nettsted som meg 😁

Anonymkode: 8b4a5...691

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvordan i alle dager går jeg frem? Må være to menn, ikke en mann og en dildo. Vil helst ikke registrere meg på lugubre nettsider, og dette er jo ikke akkurat noe man gjør med one night stands fra byen. Kan man kanskje finne noen på den nye sexklubben? Men vet ikke om jeg har selvtillit til å dra dit. Er både overvektig og har heng både her og der etter vektnedgang, så blir vanskelig å finne to menn som vil. Det beste hadde vært å bare droppe det, men det er virkelig min største fantasi som jeg tenker så altfor mye på. Har dere tips til meg? 

Anonymkode: 94e88...082

Jeg regner med at det du ønsker er å prøve vaginalt og analt samtidig. Men dobbel vaginalt er også mulig, dog litt mer krevende med tanke på koordinasjon. Og mennene kan ikke ha berøringsangst.

Har du prøvd analt før sånn at du faktisk vet at du liker det og har utbytte av det?

Ellers så er det mulig å få arrangert noe slikt anonymt dersom en tar noen forhåndsregler. Men KG har forbud mot kontaktformidling av dette slaget, så det kan ikke ordnes i en tråd som dette. Da blir enten slike innlegg slettet eller hele tråden stengt og slettet. Lykke til med utprøvingen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sklir rett inn på en norsk sexklubb. Tro meg. Om du tror at klientellet på en åpen sexklubb er mennesker som er ung og veltrent så tror du feil. Du har ingenting å bekymre deg for. Kjør på!

Anonymkode: 98bc6...776

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du sklir rett inn på en norsk sexklubb. Tro meg. Om du tror at klientellet på en åpen sexklubb er mennesker som er ung og veltrent så tror du feil. Du har ingenting å bekymre deg for. Kjør på!

Anonymkode: 98bc6...776

Mener du det? Har du vært der? Jeg ser for meg at de aller fleste der er unge og stramme. Pluss gamle menn da, sikkert. 

Anonymkode: 94e88...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cor Cubiculum skrev (22 timer siden):

Jeg regner med at det du ønsker er å prøve vaginalt og analt samtidig. Men dobbel vaginalt er også mulig, dog litt mer krevende med tanke på koordinasjon. Og mennene kan ikke ha berøringsangst.

Har du prøvd analt før sånn at du faktisk vet at du liker det og har utbytte av det?

Ellers så er det mulig å få arrangert noe slikt anonymt dersom en tar noen forhåndsregler. Men KG har forbud mot kontaktformidling av dette slaget, så det kan ikke ordnes i en tråd som dette. Da blir enten slike innlegg slettet eller hele tråden stengt og slettet. Lykke til med utprøvingen din!

Mente en i hvert hull, ja. Har hatt litt analsex tidligere og er veldig glad i det. 

Anonymkode: 94e88...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd med en mann og en dildo? Husk at det ofte er stor forskjell på fantasi og virkelighet. Ville testa det så langt det lar seg gjøre med kun èn mann til å begynne med. 

Anonymkode: a19fb...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Mener du det? Har du vært der? Jeg ser for meg at de aller fleste der er unge og stramme. Pluss gamle menn da, sikkert. 

Anonymkode: 94e88...082

Det er alle slags folk som går nå klubb og er på nett..

 

Anonymkode: 8b4a5...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Mener du det? Har du vært der? Jeg ser for meg at de aller fleste der er unge og stramme. Pluss gamle menn da, sikkert. 

Anonymkode: 94e88...082

Ja der tar du feil.. Unge og stramme trenger ikke gå på sexklubb for å få seg noe. De gamle grisemennene som bare vil ha ungjenter er ikke på sexklubber, de er i Pattaya. 

Anonymkode: a19fb...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 14.20):

Hvordan i alle dager går jeg frem? Må være to menn, ikke en mann og en dildo. Vil helst ikke registrere meg på lugubre nettsider, og dette er jo ikke akkurat noe man gjør med one night stands fra byen. Kan man kanskje finne noen på den nye sexklubben? Men vet ikke om jeg har selvtillit til å dra dit. Er både overvektig og har heng både her og der etter vektnedgang, så blir vanskelig å finne to menn som vil. Det beste hadde vært å bare droppe det, men det er virkelig min største fantasi som jeg tenker så altfor mye på. Har dere tips til meg? 

Anonymkode: 94e88...082

Hei TS,
For det første er det deilig for mannen også, jeg har forsøkt dette med min ex, det var himmelsk for alle tre. 
Nettstedene du omtaler som lugubre er ikke mer lugubre enn noe annet, men over alt på nett må man være diskret og forsiktig, akkutat som ute i den fysiske verden. 
Du sier "Kan man kanskje finne noen på den nye sexklubben?" Da lurer jeg på hvor denne er, for jeg savner den erotisk klubben Cat People, som definitivt ikke var en sexklubb. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 14.20):

Hvordan i alle dager går jeg frem? Må være to menn, ikke en mann og en dildo. Vil helst ikke registrere meg på lugubre nettsider, og dette er jo ikke akkurat noe man gjør med one night stands fra byen. Kan man kanskje finne noen på den nye sexklubben? Men vet ikke om jeg har selvtillit til å dra dit. Er både overvektig og har heng både her og der etter vektnedgang, så blir vanskelig å finne to menn som vil. Det beste hadde vært å bare droppe det, men det er virkelig min største fantasi som jeg tenker så altfor mye på. Har dere tips til meg? 

Anonymkode: 94e88...082

Gå på en swingers klubb, der kan du få oppfylt ønsket i trygge former

Anonymkode: 50f4f...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 14.32):

Bor på østlandet. Kan du gi tips her, så jeg kan være anonym? 

Anonymkode: 94e88...082

Dere kan snakke sammen her om dere begge registrerer dere her. På pm her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...