Impala Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 Har etter at jeg sluttet på p-pillen i august fått stabile 28 dagers sykluser uten mellomblødninger (noe jeg hadde når jeg gikk på pillen). Har hatt litt spotting i de 2-3 dagene før mensen da. Siste mens som var 31. januar hadde jeg spotting (rosa/brunt) i en uke før mensen. Selve mensen varte bare 2-3 dager mot 4-5 som er vanlig. Så i går på dag 9 i syklusen fikk jeg litt rosa spotting på kvelden og i tillegg litt "menssmerter" i magen, særlig på høyre side. Kjenner litt til disse smertene idag også, men spotter ikke. Disse smertene hadde jeg også i siste PP (men mye sterkere, og for første gang siden vi begynte å prøve), men da på dag 14, og da hadde jeg også testet positivt på EL-test samme dag. Kan det være at eggløsningen er tidligere denne syklusen? Skulle ikke begynne med EL-tester før i morgen, men må nok ta en når jeg kommer hjem fra jobben idag. Noen som har noen erfaringer og som vil dele disse med meg?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. februar 2006 #2 Skrevet 9. februar 2006 Det kan godt hende at det er i forbindelse med EL, ja. Den kan flytte seg fra syklus til syklus, og da vil også lengden på syklusene forandre seg tilsvarende. Selv spottet jeg to dager i forkant av EL denne syklusen, men har ikke gjort det tidligere. Og hvilken dag EL er, har variert fra dag 8 til dag 16 cirka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå