Gå til innhold

Tekstet i 3 mnd og dumpet etter 1 møte - hvorfor ble han skuffet ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tekstet med en mann i 3 mnd. Han fløy for å møte meg. Jeg trodde d v full klaff. Han avviste meg og viste dette tydelig ved en sms noen dager etter han dro hjem. Hva skjer når slike ting oppstår ? Han visste hvorledes jeg så ut - og han kjente til Hvordan hodet mitt tenkte. Vi hadde sex ca 10 ganger på 3 dager da vi møttes. 

Anonymkode: aa915...584

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sex ti ganger og såååååå fant han ut at det ikke var full klaff likevel? Typisk mann, kan man vel si. Mest sannsynlig var han bare ute etter sex en helg, og så ferdig med det. Neste!

Anonymkode: 95039...a54

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sex ti ganger og såååååå fant han ut at det ikke var full klaff likevel? Typisk mann, kan man vel si. Mest sannsynlig var han bare ute etter sex en helg, og så ferdig med det. Neste!

Anonymkode: 95039...a54

Dette.

Anonymkode: c4cbf...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,

noen menn er på en evig søken etter noe nytt, og det perfekte. Kan dem følelsesmessig rotløse.

Høres ut som du har truffet en sånn mann.

Ikke noe å ta seg nær av.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har skrevet ca en roman til hverandre ( sikkert 300 a4-sider) Jeg Foratår ikke hvordan han vil investere så mye tid hvis d bare er sex han ville ha. Dette er en rik og damevant alfahann. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi har skrevet ca en roman til hverandre ( sikkert 300 a4-sider) Jeg Foratår ikke hvordan han vil investere så mye tid hvis d bare er sex han ville ha. Dette er en rik og damevant alfahann. 

Og du er tydeligvis mann. Alfahann? 🤣

Anonymkode: f6652...9bd

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og du er tydeligvis mann. Alfahann? 🤣

Anonymkode: f6652...9bd

Jeg er kvinnen . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke sikkert hans intensjon egentlig var noe seriøst. Kan også være han rett og slett kjente at nei, henne ønsker jeg ikke noe seriøst med. Det betyr ikke det er noe galt med deg.

Anonymkode: 92860...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hva skrev han i sms'n da? Ga han ikke noen hint til hva som var problemet? 

Anonymkode: 67c37...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klassisk dette. Noen elsker å legge mye tid ned i jakten på «byttet». Når buttet er nedlagt, er leken over. 

Anonymkode: 92caf...07e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvis dette er sant er han sikkert tilsvarende kresen og lite villig til kompromiss. Er man veldig attraktiv er det alltid noen nye som dukker opp som Tindertrefff..

Uansett hvor lenge noen skriver med hverandre er det likevel mye man bare «fyller» inn, og når man møtes stemmer ofte ikke disse tingene med virkeligheten.

Når det kommer til sex.. vel, de fleste menn synes det er bedre å ha 10x sex over 3 dager enn ikke å ha det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tekstet med en mann i 3 mnd. Han fløy for å møte meg. Jeg trodde d v full klaff. Han avviste meg og viste dette tydelig ved en sms noen dager etter han dro hjem. Hva skjer når slike ting oppstår ? Han visste hvorledes jeg så ut - og han kjente til Hvordan hodet mitt tenkte. Vi hadde sex ca 10 ganger på 3 dager da vi møttes. 

Akkurat derfor.

Det dummeste du kan gjøre er å ligge med en fyr først gang du møter ham.

Og ti ganger på tre døgn er virkelig ikke mye, bare så det er sagt..

Anonymkode: 1cb3d...d63

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han brukte nok bare klipp og lim vedrørende den "romanen" han skrev til deg! Dette har han garantert gjort før og han gjør nok dette igjen også..Han vil ha et litt spennede ligg, får det å så er det neste. Tinder har åpnet en helt ny verden for slike verdensvante rike menn som vet at de kan få hvem de vil. Det er nettopp det de gjør : de tar hvem de vil..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han visste hvorledes jeg så ut - og han kjente til Hvordan hodet mitt tenkte.

Man vet ikke sånt ordentlig før man faktisk treffes. Jeg har hatt fantastisk tone med folk skriftlig og innsett etter fem minutters treff at det ikke funker, og har det så fint med andre IRL samtidig som den skriftlige kommunikasjonen vår bare er tørr og treg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig bare sex.
Regnestykket er enkelt: Det koster minst 2000 i timen og én orgasme for kjøpesex, og en risikerer å bli tatt av politiet og få 25-30.000 i bot. 

Helgetreff med tinderdate: Fly og hotell i 3 dager og 10 runder med ok sex: 10-15.000 og det er dessuten helt lovlig.

Anonymkode: c3dc3...bd8

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Damer som sikter høyere enn seg selv på skalaen, har seg selv å takke. Hvorfor skulle denne fyren nøye seg med akkurat deg, når det står et titalls i kø?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Damer som sikter høyere enn seg selv på skalaen, har seg selv å takke. Hvorfor skulle denne fyren nøye seg med akkurat deg, når det står et titalls i kø?

Sympatisk …. Vi har alle ulike former for kapital. Matchen var der trollmor 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om en snakker om skala, så bør hun sikte uendelig mye høyere. Han her høres rimelig langt nede på skalen. 😅

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Umulig å si hva som skjedde eller foregikk i hodet hans. Du hadde uflaks. Det var bare ikke klaff fra hans side likevel av en eller annen grunn. Sånt skjer. Jeg hadde omtrent den samme opplevelsen som deg, men vi er i dag sammen på 15de året. Tror ikke du har gjort noe dumt som jeg ikke gjorde e.l. Flaks og uflaks...

Anonymkode: 68372...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om en snakker om skala, så bør hun sikte uendelig mye høyere. Han her høres rimelig langt nede på skalen. 😅

Det er sant, men enkelte får etter hvert en god tinder-kompetanse og vet nøyaktig hva som skal til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...