Gå til innhold

Er jeg kjedelig seksuelt ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For at jeg skal tenne på litt lugging, småvoldtekt og røff sex , må jeg kjenne mannen bokstavelig talt ut og inn gjennom god gammal vaniljesex. Er dette betegnet som en kjedelig kvinne dere menn der ute? Vil dere ha en kvinne som sporer av og tar den langt seksuelt allerede ved første intimitetsfase? 

Anonymkode: a6007...f8f

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Småvoldtekt?! 

Anonymkode: a9192...2fe

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For at jeg skal tenne på litt lugging, småvoldtekt og røff sex , må jeg kjenne mannen bokstavelig talt ut og inn gjennom god gammal vaniljesex. Er dette betegnet som en kjedelig kvinne dere menn der ute? Vil dere ha en kvinne som sporer av og tar den langt seksuelt allerede ved første intimitetsfase? 

Anonymkode: a6007...f8f

Jeg vil ikke ha en kvinne som tenner på lugging og «småvokdtekt». Så for meg er du ikke kjedelig. Jeg hverken trenger eller ønsker noen som «tar den langt».

Poenget er at det kommer an på hvem du spør😊

 

Anonymkode: 16bd3...e8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som er inn mot bdsm er veldig enig i at vaniljesex er like viktig. For at røff sex skal være bra så skal man kjenne partneren sin, og signaler som gies.

Anonymkode: 23e72...f60

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig tenner jeg ikke på noe av det du ramser opp, så jeg er kanskje kjedelig jeg også.

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De fleste som er inn mot bdsm er veldig enig i at vaniljesex er like viktig. For at røff sex skal være bra så skal man kjenne partneren sin, og signaler som gies.

Anonymkode: 23e72...f60

Fint . Det er slik j føler det også. Jeg ble nettopp dumpet av drømmemannen som ville gå rett på et eller annen fetisj-prosjekt. For meg ble det vanskelig for jeg ville ha ømhet og erotikk siden j falt for ham, 

Anonymkode: a6007...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er helt normal 

Anonymkode: cdd56...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Vil ha en kvinne som først blir kjent. Mykt. Røft (ved avtale). 

Ei var helt vill, klorte til blods på min rygg under nytelse, og det var røft fra 3dje minutt. Digg opplevelse, men jeg stilte ikke opp på hennes røffe sex flere ganger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du liker "småvoldtekt" er i alle fall ikke vanlig. 

Jeg har en masse kinks og må kjenne mannen ekstremt godt først. Å gi fra seg noe så intimt som de fleste kinks er gjør jeg absolutt ikke til hvem som helst. Kink er sårbart og krever tillit. Jeg må elske noen for å bli med dit. Dersom en mann mente man kunne ha den type intim sex som krever at man stoler 100% på hverandre med en gang så var jeg og ham veldig uenig på det seksuelle plan. Da fikk han bare dumpe i vei.

Anonymkode: c5175...c2b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil aldri ha småvoldtekt, uansett hvor godt jeg kjenner mannen. Lugging må dessuten begrenses til å ta tak i hele håret og mer holde enn lugge. Må være dødskjedelig jeg da, om slikt er kravet. (Hvilket jeg heldigvis aldri har opplevd.)

Desuten generelt ja til å bygge opp trygghet og kjentskap før man tester grenser fra meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 minutt siden):

Jeg vil aldri ha småvoldtekt, uansett hvor godt jeg kjenner mannen. Lugging må dessuten begrenses til å ta tak i hele håret og mer holde enn lugge. Må være dødskjedelig jeg da, om slikt er kravet. (Hvilket jeg heldigvis aldri har opplevd.)

Desuten generelt ja til å bygge opp trygghet og kjentskap før man tester grenser fra meg. 

Tror du godt beskriver noen grenser mange kan kjenne seg igjen i 😊

Jeg hadde selv ikke trivdes med «rapeplay» eller påføring av smerte utover lette greier. Men kan like å ta et godt tak i «hele håret» når ting er intenst. Eller et godt tak rundt håndledd, ankler/ben under oralsex osv.

Vi er nok «dødskjedelige» ☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alt som overhodet kan minne om vold eller dyssosial atferd enten den ene eller andre veien er fullstendig turn-off, og motsatt av det jeg forbinder med sex.

Anonymkode: 13882...685

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg at samfunnet må ha sporet av litt.

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

For at jeg skal tenne på litt lugging, småvoldtekt og røff sex , må jeg kjenne mannen bokstavelig talt ut og inn gjennom god gammal vaniljesex. Er dette betegnet som en kjedelig kvinne dere menn der ute? Vil dere ha en kvinne som sporer av og tar den langt seksuelt allerede ved første intimitetsfase? 

Anonymkode: a6007...f8f

Du virker alt annet enn kjedelig for å si det sånn. Spørs om du finner noen med de samme preferansene. Kan hende du er heldig da. Ikke godt å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

For at jeg skal tenne på litt lugging, småvoldtekt og røff sex , må jeg kjenne mannen bokstavelig talt ut og inn gjennom god gammal vaniljesex. Er dette betegnet som en kjedelig kvinne dere menn der ute? Vil dere ha en kvinne som sporer av og tar den langt seksuelt allerede ved første intimitetsfase? 

Anonymkode: a6007...f8f

Ta det med ro , få orgasmer å ta det videre når første møte blir mer teknikk enn tryggheten mellom dere er utviklet er sjansen for suksess mindre. Det 9. samleiet er det beste og så kan det bli bedre derfra...herregud så deilig vanlig sex kan være når begge slapper av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrvirret mann skrev (13 minutter siden):

Ta det med ro , få orgasmer å ta det videre når første møte blir mer teknikk enn tryggheten mellom dere er utviklet er sjansen for suksess mindre. Det 9. samleiet er det beste og så kan det bli bedre derfra...herregud så deilig vanlig sex kan være når begge slapper av

Tror jeg er kjedelig du er åpen virker det som. Jeg klarer ikke å tenne på voldsom sex men mange gjør så det er fint. Har fått mange forespørsler som å slå hardt i rygg og skuldre med knyttet neve  jeg gjorde ikke det turn off. Urin og holde hardt rundt halsen , fikser det ikke. Anal  for mye styr. Ja jeg har blitt kjedelig men herregud så deilig å sex en times tid med massasje og oral før ting går videre til himmels. Så badekar og vin så en gang til 

Endret av forrvirret mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

For at jeg skal tenne på litt lugging, småvoldtekt og røff sex , må jeg kjenne mannen bokstavelig talt ut og inn gjennom god gammal vaniljesex. Er dette betegnet som en kjedelig kvinne dere menn der ute? Vil dere ha en kvinne som sporer av og tar den langt seksuelt allerede ved første intimitetsfase? 

Anonymkode: a6007...f8f

Ta det med ro , få orgasmer å ta det videre når første møte blir mer teknikk enn tryggheten mellom dere er utviklet er sjansen for suksess mindre. Det 9. samleiet er det beste og så kan det bli bedre derfra...herregud så deilig vanlig sex kan være når begge slapper av

Tror jeg er kjedelig du er åpen virker det som. Jeg klarer ikke å tenne på voldsom sex men mange gjør så det er fint. Har fått mange forespørsler som å slå hardt i rygg og skuldre med knyttet neve  jeg gjorde ikke det turn off. Urin og holde hardt rundt halsen , fikser det ikke. Anal  for mye styr. Ja jeg har blitt kjedelig men herregud så deilig å sex en times tid med massasje og oral før ting går videre til himmels. Så badekar og vin så en gang til 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrvirret mann skrev (4 minutter siden):

Tror jeg er kjedelig du er åpen virker det som. Jeg klarer ikke å tenne på voldsom sex men mange gjør så det er fint. Har fått mange forespørsler som å slå hardt i rygg og skuldre med knyttet neve  jeg gjorde ikke det turn off. Urin og holde hardt rundt halsen , fikser det ikke. Anal  for mye styr. Ja jeg har blitt kjedelig men herregud så deilig å sex en times tid med massasje og oral før ting går videre til himmels. Så badekar og vin så en gang til 

Høres for jævlig ut å slå noen eller kvele dem. Det er litt rart at hjernen hos noen kan forbinde dette med nytelse. Hvorfor? Det er jo smerte og redsel, rake motsetningen. 

Anonymkode: 0949b...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres for jævlig ut å slå noen eller kvele dem. Det er litt rart at hjernen hos noen kan forbinde dette med nytelse. Hvorfor? Det er jo smerte og redsel, rake motsetningen. 

Anonymkode: 0949b...085

Ja men folk tenner jo på det så da får de holde på, vold og slag hører hjemme i slagsmål ikke i senga for meg men som sagt jeg lever godt med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

For at jeg skal tenne på litt lugging, småvoldtekt og røff sex , må jeg kjenne mannen bokstavelig talt ut og inn gjennom god gammal vaniljesex. Er dette betegnet som en kjedelig kvinne dere menn der ute? Vil dere ha en kvinne som sporer av og tar den langt seksuelt allerede ved første intimitetsfase? 

Anonymkode: a6007...f8f

"Vaniljesex" er ikke synonymt med kjedelig sex.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...