Gå til innhold

Disneyland i paris


Miss91

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst til å ta med barna til Disneyland, og jwg vil da bo på disneyhotell. Hvor har dere som har vært der bestilt turen fra? Det finnes vel et hav av alternativer, ønsker å høre noen erfaringer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestilt enten via disneylandparis siden eller via booking.com alt ettersom.

Det som kan være litt kjipt med å bestille via disneysiden hvis du går for pakketilbud der på hotell og billetter er at la oss si at du vil ha opphold på 3 netter fordi du kommer på mandag og drar på torsdag, og tenker deg 2 hele dager i parken, så priser disse pakketilbudene inn billetter for 4 dager. Mandag,  tirsdag, onsdag og torsdag. Og da har du betalt billetter for 2 flere dager enn du skal være i parken(e).

Dermed så er det greiere å bestille billetter og overnatting hver for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har masse penger ville jeg bodd på Disneyland Hotel, det har blitt renovert og har akkurat åpnet! 
Vi hadde ikke så mye penger, og bodde på Cheyenne. Shuttle bus gikk raskt og greit til parken (mye raskere enn i Disney World, fordi avstandene er så mye mindre enn i Florida). God størrelse på rommet, ok standard. Maten (frokost, middag) er veldig samlebåndspreget (bufé), som den er på alle Disneys budsjett-spisesteder, men er helt ok. Vi fikk en veldig god deal med hotell + billetter + gratis halvpensjon (frokost + lunsj/middag - frokost på hotellet tror jeg, lunsj/middag kunne spises i parken), det sparte vi MYE penger på. Dette var før covid, jeg vet ikke om de har det nå. 
Vi gikk Extra Magic hours, og i tillegg var det veldig greit å kunne ta noen timer i aircon på ettermiddagen når det var som aller varmest (det var varmebølge, 35 grader+) for så å dra tilbake til parken igjen. Anbefaler virkelig Disney-hotell! Ting vi kjøpte kunne sendes direkte til rommet (vet ikke om de fremdeles gjør det, de har sluttet med det i Florida), vi kunne sjekke inn/ut bagasjen på togstasjonen og gå rett til parken. 

Anonymkode: 28962...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann. Jeg sitter og kommer på hotell+billett pakkene man kan bestille via Disneyland Paris. Er det ikke  noen måte å justere antall netter i forhold til antall dager i parken?

 

Anonymkode: dd035...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Heisann. Jeg sitter og kommer på hotell+billett pakkene man kan bestille via Disneyland Paris. Er det ikke  noen måte å justere antall netter i forhold til antall dager i parken?

 

Anonymkode: dd035...586

Nei, man får ikke det. Dermed så tjener parken på at man som regel må betale billetter for flere dager enn man trenger.

Men man kan fint bestille billetter fta den siden, og overnatting via F.eks booking. com. Disneyhotellene ligger på booking.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bromance skrev (20 timer siden):

Nei, man får ikke det. Dermed så tjener parken på at man som regel må betale billetter for flere dager enn man trenger.

Men man kan fint bestille billetter fta den siden, og overnatting via F.eks booking. com. Disneyhotellene ligger på booking.com.

Husk å sjekke om man får bruke Extra Magic Hours da eller ikke… 

Anonymkode: 28962...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Husk å sjekke om man får bruke Extra Magic Hours da eller ikke… 

Anonymkode: 28962...a92

Det får man så sant man bor på det hotellet. Det går jo selvsagt an å bestille bare hotell på disneysiden, og så bare billett, altså at man ikke benytter seg av pakketilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...