Gå til innhold

er fysisk sterke jenter sexy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann i slutten av 30-årene. Jeg har akkurat startet å trene igjen, etter ganske mange år med avbrekk (trente aktivt i studietiden). Er litt overrasket over hvor mange veltrente jenter det er på treningssenter om dagen,. I går havnet jeg i stativ mellom en jente som tok mange pull ups med ekstra vektskive og på den andre siden to jenter som reppa 120kg i mark. Er det normalt å bli pirret av dette? følte meg også ganske flau. Kan det hende jeg er en masochist?  

Anonymkode: 7ea90...f3b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

They call me Mother ❤️

Anonymkode: cdd47...18e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske vi hadde treningssenter for kvinner... 

Anonymkode: c40e9...c9e

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er grunnen til at jeg betaler skjorta for et lite og intimt senter. 🤮

Anonymkode: 5b8db...d29

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Strong is the new skinny

Anonymkode: d051a...083

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja! Men da hadde vel mannfolka stått utenfor vinduene å siklet 🙄

Anonymkode: 5baca...eed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja! Men da hadde vel mannfolka stått utenfor vinduene å siklet 🙄

Anonymkode: 5baca...eed

De er ikke på gateplan og har rullegardin foran vinduet der jeg trener. Koster skjorta, men vi blir forskånet for nettopp å bli beglodd når vi vil trene i fred..

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får vel heller lage meg et hjemmegym da, for å være sikker på å ikke plage noen , men det var uansett ikke det som var poenget med innlegget, som handlet om det å finne det pirrende å bli fysisk utdanket.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg får vel heller lage meg et hjemmegym da, for å være sikker på å ikke plage noen , men det var uansett ikke det som var poenget med innlegget, som handlet om det å finne det pirrende å bli fysisk utdanket.

Tror du skal ta ting på Kvinneguiden med en god klype salt. 

Anonymkode: d051a...083

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Trening kan sikkert være både sexy og usexy, spørs hvem du er, og hvem de er. Humør, andre ting. Å du trenger ikke være matchonist for å tenke noen er fine, de var jo sikkert bare to hotte kvinner og det var alt. Trenger ikke være noe mysterium egentlig. 

Kunne blitt pirret om jeg likte mannen som trente, men blir ikke pirret av trening generelt. 

Kvinne. 

Anonymkode: 25197...708

Skrevet

Det er både kult og attraktivt med damer som trener hardt og er fysisk sterke 💪

Skrevet

Jeg er kvinne selv da, men jeg syns ikke typisk sterke kvinner med store lår og sterke armer er hot. Slank, stram og sunn er pent, men sterk-looken liker jeg personlig ikke på damer. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som en sterk mann må jeg innrømme at jeg liker sterke kvinner. 

Det at et mennneske etter en lang arbeidsdag har selvdisiplin nok til å trene hardt sier meg mye om dette menneskets psyke.

Hva som surer i hodet på av og på mennesket TS kan jeg ikke svare på. Men, kvinner som trener, drit i disse fjottene som kommer og går. Søk duden som bare gjør jobben, for han er dette livsstil og noe han har et naturlig forhold til. Akkurat som deg. Kontinuitet i trening og kjærlighet er vell hva en går for. Ikke svingdør gymmere som ofte må være på kur for å selge fasaden når virkeligheten utfordrer dem. Livet er ikke lettvint. Det krever ryggrad å stå i det. Fortsett jobben. Duster kommer og går. Livets råtasser består.

Anonymkode: d31b9...a7d

• Liker 1
Skrevet

Damer med store definerte muskler er ikke sexy for min del. Liker de med litt mer polstring. 😊

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette er grunnen til at jeg betaler skjorta for et lite og intimt senter. 🤮

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

De er ikke på gateplan og har rullegardin foran vinduet der jeg trener. Koster skjorta, men vi blir forskånet for nettopp å bli beglodd når vi vil trene i fred..

Trist at dere lar dere styre av folk som glor på dere. 

Anonymkode: f817e...25b

• Liker 2
Skrevet

Jeg er en mann i slutten av 30-årene. Jeg har akkurat startet å trene igjen, etter ganske mange år med avbrekk (trente aktivt i studietiden). Er litt overrasket over hvor mange veltrente jenter det er på treningssenter om dagen,. I går havnet jeg i stativ mellom en jente som tok mange pull ups med ekstra vektskive og på den andre siden to jenter som reppa 120kg i mark. Er det normalt å bli pirret av dette? følte meg også ganske flau. Kan det hende jeg er en masochist?  

Så gøy at du hadde denne opplevelsen. Altså vi kan tenne på mye forskjellig så er ikke det. Kanskje du egentlig innerst inne ønsker å bli dominert? Har du tenkt på det? At du liker ei dame som bare tar kontroll over deg? Hva tenker du selv?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei, jeg liker jenter i god fysisk form. Ikke store muskler. Jeg liker former, fast fin rumpe. Bra midje. 

Men «sterk», nei. FIT. 

Jeg bryr meg null om damer på treningssenter. Er der for å trene. Merkelig psyko sted egentlig, alle følger alle med blikket. 

Endret av Sander33
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det vil ikke jentene i små topper, bar mage og scrunchy tights like. 

Anonymkode: 0c577...291

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er bare å være diskret. Kvinner nyter å bli sett, men ikke beglodd av fremmede. Jeg synes det er bra at kvinner trener og tar vare på den deilige kroppen de har. Jeg tenner ikke på for mye muskler eller styrke, men alle de deilige formene.

Anonymkode: adf2d...cdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...