Kitty Odis Skrevet 26. april 2024 #1 Skrevet 26. april 2024 Mannen har handlet på Kiwi. Jeg ville ha potet til karbonader i morgen. Men de her er så store at de ser ut som bakepotet mener jeg. På kvitteringen står det "potet". Noen som vet? Er så lei han nekter han har kjøpt feil. Maisenne kjøpte han også feil. 🫤
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #2 Skrevet 26. april 2024 Ser ikke ut som bakepotet for meg. Hvis ikke du har veldig store hender, haha! Men hva er problemet? Man MÅ ikke bake en bakepotet, den kan også tilberedes. Anonymkode: d225d...6fb 4 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #3 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser ikke ut som bakepotet for meg. Hvis ikke du har veldig store hender, haha! Men hva er problemet? Man MÅ ikke bake en bakepotet, den kan også tilberedes. Anonymkode: d225d...6fb Tilberedes på andre måter, skulle det stå. Fikk postet før jeg var ferdig. Anonymkode: d225d...6fb 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #4 Skrevet 26. april 2024 Ser ut som vanlige poteter. Anonymkode: 7ab8a...68c 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #5 Skrevet 26. april 2024 Vanlig potet. Import. Det er tomt for norske poteter. Du skjærer dem i to eller fire når du koker dem Det kunne du også gjort med "bakepotet" forresten, for det er potet det også, bare i stor utgave. Anonymkode: 15b81...6e3 6 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #6 Skrevet 26. april 2024 Potet er potet. Om den er stor får man dele den. Anonymkode: fc92c...cad 7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #7 Skrevet 26. april 2024 Nei, det er vanlige poteter. Virker som du leter etter feil som ikke er der. Anonymkode: 5576c...470 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #8 Skrevet 26. april 2024 Vanlig potet, men spiller det egentlig noen rolle? Du kan bruke poteten som du vil. hvorfor starter du en krangel med mannen din om dette? Han har til og med beviser for at han har rett (kvitteringen), likevel insisterer du på at han tar feil. du er virkelig helt på viddene her, og det er på tide med en selvransakelse. Han fortjener en unnskyldning. starter du ofte slike unødvendige krangler/diskusjoner? Anonymkode: 07ccc...480 11
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #9 Skrevet 26. april 2024 Jeg skjønner ikke problemet. Potet er potet. Ja dem har forskjellige smaker. Men en baktpotet er bare en stor potet. Men dem er som regle pakket i aluminiumsfolie. Anonymkode: 2ba66...813 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #10 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vanlig potet, men spiller det egentlig noen rolle? Du kan bruke poteten som du vil. hvorfor starter du en krangel med mannen din om dette? Han har til og med beviser for at han har rett (kvitteringen), likevel insisterer du på at han tar feil. du er virkelig helt på viddene her, og det er på tide med en selvransakelse. Han fortjener en unnskyldning. starter du ofte slike unødvendige krangler/diskusjoner? Anonymkode: 07ccc...480 Starter DU ofte krangler og diskusjoner? Det står ingen steder at ts har kranglet med mannen. Anonymkode: 27065...a0f
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #12 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vanlig potet, men spiller det egentlig noen rolle? Du kan bruke poteten som du vil. hvorfor starter du en krangel med mannen din om dette? Han har til og med beviser for at han har rett (kvitteringen), likevel insisterer du på at han tar feil. du er virkelig helt på viddene her, og det er på tide med en selvransakelse. Han fortjener en unnskyldning. starter du ofte slike unødvendige krangler/diskusjoner? Anonymkode: 07ccc...480 Er ikke rart at mange forhold ryker sier no jeg altså. Vi må slutte å lete etter noe å krangle på ja. Enig med deg her. Anonymkode: 2ba66...813 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #13 Skrevet 26. april 2024 Potet er potet og selv om du kan bake lefse av dem så kan du også spise dem kokt. Anonymkode: 9e1b9...8fe 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #14 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vanlig potet, men spiller det egentlig noen rolle? Du kan bruke poteten som du vil. hvorfor starter du en krangel med mannen din om dette? Han har til og med beviser for at han har rett (kvitteringen), likevel insisterer du på at han tar feil. du er virkelig helt på viddene her, og det er på tide med en selvransakelse. Han fortjener en unnskyldning. starter du ofte slike unødvendige krangler/diskusjoner? Anonymkode: 07ccc...480 Tjaaa! Brukte han selvbetjent kasse så kan jo HAN ha slått inn feil. Det samme kan en uerfaren kasseoperatør gjøre, forsåvidt. Anonymkode: d225d...6fb
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #15 Skrevet 26. april 2024 Ikke annen forskjell enn størrelsen. Hvis du har klaget på mannen skylder du han en unnskyldning. Anonymkode: 9a9dc...051 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #16 Skrevet 26. april 2024 En bake potet er jo bere en stor potet ? Anonymkode: 0a084...b2c 3
Pippi Lotta Skrevet 26. april 2024 #17 Skrevet 26. april 2024 Har det noe å si? En "bakepotet" er jo bare en potet som blir bakt.... Om du synes de var store så skjer dem i mindre biter, så koker de fortere. Blir litt nysgjerrig på hva som var gale med maisen? Uanset kansje du og mannen skule prøve terapi? Om du kan bli sur på grun av størrelsen på poteten tipper jeg dere hat noen underliggende problemer som dere kan ha gått av å snake om ❤️
Disco Skrevet 26. april 2024 #18 Skrevet 26. april 2024 Eneste forskjell på bakepoteter og vanlig potet er at bakepoteten betaler du en formue for pga folien rundt. Du må jo være ganske ute og kjøre hvis du ikke har sett at det finns store poteter i løsvektkassa. 😆 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #19 Skrevet 26. april 2024 Kitty Odis skrev (45 minutter siden): Mannen har handlet på Kiwi. Jeg ville ha potet til karbonader i morgen. Men de her er så store at de ser ut som bakepotet mener jeg. På kvitteringen står det "potet". Noen som vet? Er så lei han nekter han har kjøpt feil. Maisenne kjøpte han også feil. 🫤 Nå er det riktig nok en del år siden sist jeg jobbet i butikk, så det kan hende det er annerledes nå. Men dengang (15 år siden) var det bare poteter som var pakket inn i aluminiumsfolie som ble solgt/slått inn i kassa som "bakepotet". Og så vidt jeg kan huske, var forskjellen på bakepotet og potet at førstnevnte var alltid pakket inn i aluminiumsfolie og var store. Vanlige poteter kunne være både store, små og medium, men alltid uten folie. Og selvfølgelig var kiloprisen forskjellig på de to. Anonymkode: bc151...d20 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #20 Skrevet 26. april 2024 KG skuffer aldri! Anonymkode: 53a9a...262 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå