Stor pike Skrevet 26. april 2024 #1 Skrevet 26. april 2024 Jeg skal lage Spottet dick, og i oppskriften står det shredded suet. Jeg forstår at det er en form for fett/talg. Noen som kjenner til det? Kan man evt erstatte suet med fx delfiafett? Jeg tenker talg kan man få tak i hos slakteren, men jeg tror nok at vegansk passer bedre for en dessert.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #2 Skrevet 26. april 2024 Stor pike skrev (3 minutter siden): Jeg skal lage Spottet dick, og i oppskriften står det shredded suet. Jeg forstår at det er en form for fett/talg. Noen som kjenner til det? Kan man evt erstatte suet med fx delfiafett? Jeg tenker talg kan man få tak i hos slakteren, men jeg tror nok at vegansk passer bedre for en dessert. 5 ounces shredded beef suet (highly recommended for best results, but can substitute 10 tablespoons chilled butter, diced) https://www.daringgourmet.com/traditional-spotted-dick-english-steamed-currant-pudding-with-vanilla-custard/ Anonymkode: 03f56...027 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #3 Skrevet 26. april 2024 Tror heller jeg ville erstattet med smør enn med delfia. Hva med smult? Skulle kanskje tro det ligna enda mer? Anonymkode: 112fd...a49
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå