Gå til innhold

CIRKA kalorier i rettene på pincho nation?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet at det er vanskelig å beregne ut ifra øyemål og at det vil variere veeeeldig fra rett til rett… Men er det noen som kan tenke seg cirka hvor mange kalorier en pincho nation-rett ligger på? Snakker vi 200, 300, 400?? Jeg ønsker bare å ha et veldig generelt, litt bredt antall for å legge inn i lifesum-appen🙊 Det gjør ingenting om det ikke blir helt riktig, for det vet jeg jo at det ikke blir:) 

Seriøse svar tas imot med mange takk! 

Anonymkode: 228d1...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet at det er vanskelig å beregne ut ifra øyemål og at det vil variere veeeeldig fra rett til rett… Men er det noen som kan tenke seg cirka hvor mange kalorier en pincho nation-rett ligger på? Snakker vi 200, 300, 400?? Jeg ønsker bare å ha et veldig generelt, litt bredt antall for å legge inn i lifesum-appen🙊 Det gjør ingenting om det ikke blir helt riktig, for det vet jeg jo at det ikke blir:) 

Kom med de rettene du vil ha så er det mulig å svare litt mer, ingen gidder å estimere for hele menyen 

Anonymkode: 8b22c...080

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Kom med de rettene du vil ha så er det mulig å svare litt mer, ingen gidder å estimere for hele menyen 

Anonymkode: 8b22c...080

Tenker kanskje disse: chicken popcorn, trøffelpasta, beef taco, kyllingspyd 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg ville antatt hvertfall 500 ....??

Anonymkode: 114dc...04a

Uff, er det så mye altså? 😅 ja ja! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Restaurantmat? Minimum 600. Antagelig 800+. En burger med pommes er fort 1500 kalorier

Anonymkode: c5797...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Restaurantmat? Minimum 600. Antagelig 800+. En burger med pommes er fort 1500 kalorier

Det er veldig små porsjoner i tapas-form. Ikke mer enn 4-5 munnfuller per rett

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du sett rettene?

Anonymkode: 7e4e5...392

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg pleier å tenke at om jeg skal ut på restaurant og spise meg god og mett så er det dagsrasjonen den dagen. Altså 1000-1500 kalorier. Da må jeg enten justere samme dag, eller dagen før og etter. 

Nøyaktig kaloriantall er helt umulig å vite, men det brukes mye mer smør, fete sauser og frityr på restaurant enn jeg gjør hjemme på en vanlig middag. 

Anonymkode: d05fb...98d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tipper de ligger på ca. 200. Jeg er mett etter fire retter og det er som en vanlig middag for meg. 

Anonymkode: d4ef3...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forøvrig rart å svare når man helt åpenbart ikke har spist på Pincho Nation  😅

Anonymkode: d4ef3...694

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært på Pincho Nation en del ganger, og regner med ca 250-400 kcal pr rett. Dette er jo små tapasretter. Som oftest spiser jeg ca 4 retter. 

Det er ganske stor forskjell på de ulike rettene, feks edamame-bønner sammenlignet med miniburger. 

Anonymkode: 8e8f9...8c8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hadde satt ca 1000 på en 4-5 retter som et greit estimat om du velger passelig magert kjøtt/ fisk.  Og plusset på ekstra for  retter i olje og feite dressinger. 

Anonymkode: 1039f...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ikke svar når du ikke vet hva det spørres om.

Anonymkode: 27342...9dd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...