Gå til innhold

Har de blokkert nummeret mitt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sendte en sms til noen jeg har sendt sms til før. Forrige gang jeg gjorde det så gikk melding gjennom, men når jeg sendte melding nå så fikk jeg opp at jeg hadde sendt meldingen til et ikke-eksisterende nummer og at jeg måtte rette opp nummeret. Men nummeret er rett for jeg får opp alle de andre meldingene jeg har sendt tidligere?? Betyr det at jeg er blokkert ellerno? Jeg skjønner ikke

Anonymkode: 934bb...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her, prøvde akkurat å ringe men gikk rett til telefonsvarer.. Føler de har blokkert meg altså:/ Eller kan det være andre grunner? Noen som vet?

Anonymkode: 934bb...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ikke på telefonsvarer hvis du er blokkert, gjør man?

At du får opp meldinger fra tidligere, det har ingenting med om nummeret er i bruk lenger eller ei. Det er mulig de ikke bruker nummeret lenger? Eller er det en grunn til at du tror du er blokkert?

Anonymkode: 3ccf5...4bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kommer ikke på telefonsvarer hvis du er blokkert, gjør man?

At du får opp meldinger fra tidligere, det har ingenting med om nummeret er i bruk lenger eller ei. Det er mulig de ikke bruker nummeret lenger? Eller er det en grunn til at du tror du er blokkert?

Anonymkode: 3ccf5...4bd

Hvis du ringer og du kommer rett til telefonsvarer så er du blokkert. Det har jeg opplevd. Da ringer det ikke engang og du kommer rett til at mobilen er avslått osv

Anonymkode: 028a5...165

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hvis du er blokkert, får du "opptatt" signal når du ringer. 

Anonymkode: 3f3c5...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du ringer og du kommer rett til telefonsvarer så er du blokkert. Det har jeg opplevd. Da ringer det ikke engang og du kommer rett til at mobilen er avslått osv

Anonymkode: 028a5...165

Stemmer ikke 

Anonymkode: 3f3c5...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kommer ikke på telefonsvarer hvis du er blokkert, gjør man?

At du får opp meldinger fra tidligere, det har ingenting med om nummeret er i bruk lenger eller ei. Det er mulig de ikke bruker nummeret lenger? Eller er det en grunn til at du tror du er blokkert?

Anonymkode: 3ccf5...4bd

Det er det jeg ikke vet, er derfor jeg spør. Har hørt at telefonen også bare ringer hvis man er blokkert uten t den som har blokkert får opp varsela, men vet ikke om det er sant heller. 

Har spurt denne personen om noen viktige dokumenter en stund nå (har spurt 3 ganger i løpet av 5 måneder, så har ikke vært masete tror jeg), og er så lei av at hen ikke sender det. Er bare denne personen som kan gi meg disse dokumentene også, men vet ikke om det er grunn nok til å blokkere noen. 

Anonymkode: 934bb...799

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du ringer og du kommer rett til telefonsvarer så er du blokkert. Det har jeg opplevd. Da ringer det ikke engang og du kommer rett til at mobilen er avslått osv

Anonymkode: 028a5...165

Har du prøvd å sende sms til noen som har blokkert deg da? Fikk du i såfall opp at du sendte melding til et ikke-eksisterende nummer?

Anonymkode: 934bb...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei. Hvis du er blokkert, får du "opptatt" signal når du ringer. 

Anonymkode: 3f3c5...902

Men hvis personen jeg ringer har skrudd av mobilen eller satt mobilen på ikke-forstyrr eller noe lignende, kan man få opptatt signalet da også?

Anonymkode: 934bb...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Men hvis personen jeg ringer har skrudd av mobilen eller satt mobilen på ikke-forstyrr eller noe lignende, kan man få opptatt signalet da også?

Anonymkode: 934bb...799

Jeg setter tlf min i ikke-forstyrr modus, og forstår det slik at det går rett til mobilsvar. Jeg blokkerte en eks, og jeg vet han sendte mld men de fikk jeg aldri.

Anonymkode: a9adc...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har "mast" om dokumenter en stund og personen enda ikke har sendt så er det nærliggende å tenke at du er blokkert så vedkommende kan unngå at ta stilling til det.

Anonymkode: d58b9...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvilken type telefon vedkommende har

Anonymkode: a35a6...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når min er på "ikke forstyrr" modus kommer man rett til svarer. 

Anonymkode: 89ca3...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...