Gå til innhold

Rynkekrem som faktisk fungerer

nina83

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Syns denne er fin:

IMG_7468.jpeg

Anonymkode: 16eda...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Eloise12345 skrev (22 timer siden):

Jeg hadde en i familien som ble nesten 90 år. Så aldri en rynke på han. Han sa at det var pga nivea-krem. 😊 Jeg har derfor troen på Nivea. 😄

Har også ei i familien som er over 70, ingen rynke. Ser så ungdommelig ut. Bruker kun Nivea krem. 😊

Anonymkode: d4ba9...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 10.23):

På kvelden bruker jeg castor oil.

Anonymkode: 8cd55...c59

Jeg har brukt denne om kvelden/natta i en drøy ukes tid nå, huden ser kjempefin ut og rynkene er allerede mye mindre synlige. 

Anonymkode: 020fc...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Eloise12345 skrev (23 timer siden):

Jeg hadde en i familien som ble nesten 90 år. Så aldri en rynke på han. Han sa at det var pga nivea-krem. 😊 Jeg har derfor troen på Nivea. 😄

Mange på Tik Tok som hevder at Nivea inneholder det samme som den svindyre La Mer-kremen, er visst kun én ingrediens som skiller dem. Visstnok gjelder det kun den i blå metallboksen som er produsert i Europa. Så at Normal har fått inn denne nå. 

Anonymkode: 85069...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har brukt denne om kvelden/natta i en drøy ukes tid nå, huden ser kjempefin ut og rynkene er allerede mye mindre synlige. 

Anonymkode: 020fc...97b

Hvilken da?

Anonymkode: d4ba9...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 16.47):

Mange på Tik Tok som hevder at Nivea inneholder det samme som den svindyre La Mer-kremen, er visst kun én ingrediens som skiller dem. Visstnok gjelder det kun den i blå metallboksen som er produsert i Europa. Så at Normal har fått inn denne nå. 

Anonymkode: 85069...0cf

Kjempegod krem til å låse inn serum og andre produkter. Bare synd den er så himla parfymert :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...