AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #41 Del Skrevet 2. mai 2024 Syns denne er fin: Anonymkode: 16eda...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #42 Del Skrevet 2. mai 2024 Eloise12345 skrev (22 timer siden): Jeg hadde en i familien som ble nesten 90 år. Så aldri en rynke på han. Han sa at det var pga nivea-krem. 😊 Jeg har derfor troen på Nivea. 😄 Har også ei i familien som er over 70, ingen rynke. Ser så ungdommelig ut. Bruker kun Nivea krem. 😊 Anonymkode: d4ba9...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #43 Del Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 10.23): På kvelden bruker jeg castor oil. Anonymkode: 8cd55...c59 Jeg har brukt denne om kvelden/natta i en drøy ukes tid nå, huden ser kjempefin ut og rynkene er allerede mye mindre synlige. Anonymkode: 020fc...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #44 Del Skrevet 2. mai 2024 Eloise12345 skrev (23 timer siden): Jeg hadde en i familien som ble nesten 90 år. Så aldri en rynke på han. Han sa at det var pga nivea-krem. 😊 Jeg har derfor troen på Nivea. 😄 Mange på Tik Tok som hevder at Nivea inneholder det samme som den svindyre La Mer-kremen, er visst kun én ingrediens som skiller dem. Visstnok gjelder det kun den i blå metallboksen som er produsert i Europa. Så at Normal har fått inn denne nå. Anonymkode: 85069...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #45 Del Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har brukt denne om kvelden/natta i en drøy ukes tid nå, huden ser kjempefin ut og rynkene er allerede mye mindre synlige. Anonymkode: 020fc...97b Hvilken da? Anonymkode: d4ba9...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #46 Del Skrevet 2. mai 2024 «Instafarmasøyten“ som jeg følger, har dette innlegget om retinol, som jeg synes er veldig bra: https://www.instagram.com/p/Cvp-vFqqcvM/?igsh=MWxkOTlkOTViOGExeg== og ett innlegg om at kollagen ikke virker som tilskudd for huden. Anonymkode: 40eac...2d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 6. mai 2024 #47 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 16.47): Mange på Tik Tok som hevder at Nivea inneholder det samme som den svindyre La Mer-kremen, er visst kun én ingrediens som skiller dem. Visstnok gjelder det kun den i blå metallboksen som er produsert i Europa. Så at Normal har fått inn denne nå. Anonymkode: 85069...0cf Kjempegod krem til å låse inn serum og andre produkter. Bare synd den er så himla parfymert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå