Gå til innhold

Oppfølger: Hvilken kjole til konfirmasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kan denne brukes sammen med beige veske og beige høyhælte sandaler? Eller bør skoene og vesken helst være svart?

Ts

IMG_3406.jpeg

Anonymkode: 60b13...d3a

Beige blir fint, men ikke bruk sandaler om du skal ha strømpebukser, da er det penest med tette sko.

Anonymkode: b5471...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Beige blir fint, men ikke bruk sandaler om du skal ha strømpebukser, da er det penest med tette sko.

Anonymkode: b5471...d74

Tenker egentlig ikke å ha strømpebukse.. eller blir det dumt?

Ts

Anonymkode: 60b13...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gine skrev (28 minutter siden):

Jeg synes den lange lyseblåe var veldig fin kjole.

Enig :)

Anonymkode: e5e8a...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jezezz, for dyp utringning?? Er de yngre så pripne at de ikke kan ha dyp utringing i konfirmasjon? 
 

Den blå var veldig fin, og den nest siste du la ut var også fin. Den du lurte på med beige til, det kan du bruke.

Anonymkode: cabd0...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 og 7 var nyyyydelige😍

Anonymkode: e96f7...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tenker egentlig ikke å ha strømpebukse.. eller blir det dumt?

Ts

Anonymkode: 60b13...d3a

Jeg synes at mange av kjolene du har funnet er for korte. Jeg kunne aldri ha gått med dem i såpass formell anledning som en konfirmasjon, men jeg er sikkert eldre enn deg. Når man har så kort kjole tenker jeg at man bør ha strømpebukse, ellers blir det veldig nakent. 

Den lyseblå har finest lengde.

Mønsteret på nr 1 minner meg om bestemor sitt dusjforheng...😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingen av kjolene er for dristige, du er bare uheldig med hvem som svarer. Forstår ikke hvorfor noen tenker disse er i for sexy kategorien? 

Den du valgte kommer til å bli kjempe fin med beige til 😊 

Anonymkode: 0706e...1af

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker 3, 4, 6, 7 og 8. Syns litt over kneet lengde går fint hvis du er under 40. Den siste lyserosa passer ikke pga cut outs, det syns jeg passer litt dårlig… Den lyseblå er litt kjærring, og det kommer fra en som er gammal sjøl…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange fine kjoler🤩 Jeg synes ikke de er for korte, eller for utringet med forbehold om at du ikke er veldig lang eller har veldig store pupper. Hilsen 3-barnsmor på 38. 

Den aller siste med åpen rygg synes jeg derimot ikke passer til konfirmasjon, men heller til en mer uformell sommerfest. Kan du legge ved linker? Jeg har lyst til å kjøpe flere av de til meg selv😄

Anonymkode: 32f92...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda-78 skrev (4 timer siden):

Jeg synes at mange av kjolene du har funnet er for korte. Jeg kunne aldri ha gått med dem i såpass formell anledning som en konfirmasjon, men jeg er sikkert eldre enn deg. Når man har så kort kjole tenker jeg at man bør ha strømpebukse, ellers blir det veldig nakent. 

Den lyseblå har finest lengde.

Mønsteret på nr 1 minner meg om bestemor sitt dusjforheng...😋

Lengden på den lyseblå er en lengde jeg vanligvis aldri går for 🙈 da måtte den ideellt sett enten gått til rett over kneet, eller vært i maxilengde etter min smak. Men nå prøver jeg å tilpasse meg anledningen, siden å vise hud tydeligvis er noe man bør styre unna. Samtidig vil jeg jo føle meg vel…

Jeg er 28 år.

Ts

Anonymkode: 60b13...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Absolutt ingen av kjolene er for dristige, du er bare uheldig med hvem som svarer. Forstår ikke hvorfor noen tenker disse er i for sexy kategorien? 

Den du valgte kommer til å bli kjempe fin med beige til 😊 

Anonymkode: 0706e...1af

Hmm, dere gjør meg jammen ikke klok 😩😅

Du tror det blir fint, selv uten strømpebukse? ☺️

Ts

Anonymkode: 60b13...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så mange fine kjoler🤩 Jeg synes ikke de er for korte, eller for utringet med forbehold om at du ikke er veldig lang eller har veldig store pupper. Hilsen 3-barnsmor på 38. 

Den aller siste med åpen rygg synes jeg derimot ikke passer til konfirmasjon, men heller til en mer uformell sommerfest. Kan du legge ved linker? Jeg har lyst til å kjøpe flere av de til meg selv😄

Anonymkode: 32f92...448

Jeg er 168 høy. Bruker 70d i bh (synes ikke selv jeg har veldig store pupper, men det er vel ulikt hvordan man definerer det).

Kan linke til alle de 8 første etterpå. Må først bare leite litt 😅

Ts

Anonymkode: 60b13...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er 168 høy. Bruker 70d i bh (synes ikke selv jeg har veldig store pupper, men det er vel ulikt hvordan man definerer det).

Kan linke til alle de 8 første etterpå. Må først bare leite litt 😅

Ts

Anonymkode: 60b13...d3a

169* høy, skulle det stå.

Ts

Anonymkode: 60b13...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 12.50):

Hvorfor skal du se sexy ut i en konfirmasjon, egentlig? Noen menn du har lyst på der?

Anonymkode: fbce3...366

huh? ville ikke beskrevet noen av de kjolene som "sexy"? 😅

Anonymkode: 0bdeb...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jezezz, for dyp utringning?? Er de yngre så pripne at de ikke kan ha dyp utringing i konfirmasjon? 
 

Den blå var veldig fin, og den nest siste du la ut var også fin. Den du lurte på med beige til, det kan du bruke.

Anonymkode: cabd0...8de

det har jo ikke noe med prippenhet å gjøre.

Det handler om å forstå at vi kler oss ulikt i ulike situasjoner og at det finnes normer for skikk og bruk, som bygger på respekten for andre.

Jeg har overhodet ikke problemer med noen av kjolene ts har vist, hvis det er til sommerfest for eksempel.

Poenget er å peke på at en kjole som passer til sommerfest, likevel kan bryte med skikk og bruk for konfimasjon på flere måter. Det ene er at vi dekker oss til i kirken, og det andre er at vi ikke stjeler oppmerksomheten fra konfirmanten.

Anonymkode: 3dfb7...69e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kan denne brukes sammen med beige veske og beige høyhælte sandaler? Eller bør skoene og vesken helst være svart?

Ts

IMG_3406.jpeg

Anonymkode: 60b13...d3a

Jeg synes denne var fin, men om den er like kort på deg som på modellen blir den litt for kort etter min smak i en konfirmasjon og på 17. mai.

Jeg er like høy som deg og har små barn og det blir mye løfting, bøye seg ned osv for å hjelpe barna med alt mulig så jeg hadde vært redd for å vise rumpa i denne. Kunne derimot fint ha brukt den på fest uten barn 😝

Anonymkode: c2c3a...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...