AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #1 Skrevet 25. april 2024 Dette «såret»/«blodblemmen» eller hva i all verden det er, har sønnen på 4 hatt siden siste sommer. Går ikke bort. Sprekker, og fyller seg opp igjen. Mørkt rødt. Blir blekt med prikker, og prosessen gjentar seg. Har vært hos lege for to mnd siden, og nå fått bestilt ny time igjen om en mnd. Noen som kjenner det igjen? Legen mente i første omgang det ikke var noe å bekymre seg for, samtidig som det ikke er bra med sår som ikke heler. Han har ikke noe på det som irriterer… Anonymkode: 7ce4e...fe7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #2 Skrevet 25. april 2024 Er det ett fremmedlegeme inni? Jeg ville bestilt time hos hudlege. Anonymkode: b9bca...5c1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #3 Skrevet 25. april 2024 Jeg hadde noe som lignet på dette da jeg var i barneskole-alder, og det viste seg at det lå en stein inni som hadde grodd fast, sannsynligvis fra en gang jeg hadde ramlet på grusen ute og fått sår. Sier derfor det samme som vedkommende over; er det et fremmedlegeme inni? Anonymkode: 2c2d9...4d2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #4 Skrevet 25. april 2024 Et helt år? Hudlege nå enig i det. Skummel føflekk tenkte jeg. God bedring til lille gutten din ❤️ Anonymkode: 275e3...714 1
Rosa Dartle Skrevet 25. april 2024 #5 Skrevet 25. april 2024 Enig, be om umiddelbar henvisning til hudlege. Ikke nødvendigvis fordi det er noe farlig, men fordi det bør avklares hva det faktisk er.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #6 Skrevet 25. april 2024 Takk for svar alle sammen. Godt mulig det er et bittelite fremmedlegeme inni. den har dog sett slik ut når den har vært sprekt og slik ut når den tidligere har fylt seg opp: Var også redd for noe føflekk, men siden den sprakk kom jeg fra den tanken igjen. Skal be om henvisning til hudlege denne gangen.. 🩷 Anonymkode: 7ce4e...fe7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #7 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Et helt år? Hudlege nå enig i det. Skummel føflekk tenkte jeg. God bedring til lille gutten din ❤️ Anonymkode: 275e3...714 Ser absolutt IKKE ut som en føflekk, i hvert fall! Anonymkode: 0fbdc...f20
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #8 Skrevet 25. april 2024 Jeg hadde en flis da jeg var mindre, og da grodde den inn sånn. Anonymkode: 843b4...b58
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #9 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser absolutt IKKE ut som en føflekk, i hvert fall! Anonymkode: 0fbdc...f20 Takk 🩷 det beroliger mammahjertet mitt, samme med alle dere som foreslår noe inngrodd 🥰 han er en over gjennomsnittet aktiv gutt, så kan nok stemme 😅 Anonymkode: 7ce4e...fe7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå