Gå til innhold

Ble oppringt av DPS ved sykehuset?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg antar jo bare at de må ha ringt feil. Alle mine er hjemme, ingen har så vidt jeg vet noe forhold til DPS, og det har ikke jeg heller. Var innom der for en utredning i 2018, men fikk ingen diagnose og trengte ikke behandling, så jeg er jo sikkert i systemet likevel. Men de ville vel prøvd å ringe opp igjen om det var viktig? Det er en time siden de ringte.

Anonymkode: 8f031...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring tilbake og spør?

Anonymkode: 9c8e0...8aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være så enkelt som at en annen pasient er registrert med ditt nummer, ved en feil. Eventuelt at den som forsøkte å ringe, har tastet et tall feil da de ringte. Er det viktig så ringer de på nytt. 

Anonymkode: 8e4e6...34c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare ringt tilbake og spurt for å få det ut av verden. 

Anonymkode: c81e2...37f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ring tilbake og spør?

Anonymkode: 9c8e0...8aa

Tenker jeg heller venter på at de evt. ringer tilbake, det gjør de jo om det er viktig.

 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan være så enkelt som at en annen pasient er registrert med ditt nummer, ved en feil. Eventuelt at den som forsøkte å ringe, har tastet et tall feil da de ringte. Er det viktig så ringer de på nytt. 

Anonymkode: 8e4e6...34c

Ja, er det jeg også tenker.

Anonymkode: 8f031...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto "st.olavs hospital Hf psykisk helsevern seksjon" på telefonen min når de ringte fra nevro her en dag. Ble litt skrent først, men jeg skjønte at det gjaldt botoxtime.

Venter du telefon fra en annen avdeling på sykehuset kanskje?

Anonymkode: 878e8...5b9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sto "st.olavs hospital Hf psykisk helsevern seksjon" på telefonen min når de ringte fra nevro her en dag. Ble litt skrent først, men jeg skjønte at det gjaldt botoxtime.

Venter du telefon fra en annen avdeling på sykehuset kanskje?

Anonymkode: 878e8...5b9

Nei, gjør egentlig ikke det. Er høygravid og har sjekket at det ikke var fødeavdelingen de ringte fra, men det var det ikke. Dessuten hadde det vært feil sykehus også, jeg skal føde på et annet.

Anonymkode: 8f031...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker jeg heller venter på at de evt. ringer tilbake, det gjør de jo om det er viktig.

 

Ja, er det jeg også tenker.

Anonymkode: 8f031...a4d

Hvis du lurer ville jeg ringt og spurt. Hvis du ikke lurer er det litt rart å lage en tråd om det. Tar kortere tid å ringe å spørre.

Anonymkode: 17701...f65

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...