Gå til innhold

Hva tenker menn om at kvinnen starter samtalen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Tittelen sier seg vel selv, men hva tenker egentlig menn om at kvinner starter samtalen for eksempel på Tinder? Virker det litt desperat eller synes dere det er hyggelig? Gjerne del erfaringer!

Anonymkode: cb38d...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at hvis du som kvinne starter samtalen så skiller du deg ut på en positiv måte. Du viser interesse.

Anonymkode: f97b7...45f

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer det faktisk, tar aldri kontakt først. Drizzle drizzle

Anonymkode: 6f5ed...cc3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart er det hyggelig! Men få damer tør 

Anonymkode: 7c455...318

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å snakke med damer som ikke initerer samtalen på tinder. 9/10 ganger går en samtale ingen steder om jeg er den som starter samtalen. De gangene en dame har meldt meg først har det endt opp i date over 50% av gangene. Så nå gidder jeg rett og slett ikke melde først lenger.

 

Ja til damer som starter samtalen! Samme hva de skriver også forsåvidt kan godt bare være et hei, men den lille interessen er mye bedre enn de 50 samtalene som dør ut iløpet av 4-5 meldinger.

Anonymkode: fe1c1...524

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Sluttet å snakke med damer som ikke initerer samtalen på tinder. 9/10 ganger går en samtale ingen steder om jeg er den som starter samtalen. De gangene en dame har meldt meg først har det endt opp i date over 50% av gangene. Så nå gidder jeg rett og slett ikke melde først lenger.

 

Ja til damer som starter samtalen! Samme hva de skriver også forsåvidt kan godt bare være et hei, men den lille interessen er mye bedre enn de 50 samtalene som dør ut iløpet av 4-5 meldinger.

Anonymkode: fe1c1...524

Samme her. Opplever som regel null engasjement, og antar vel egentlig de vil underholdes av mannen og gjerne snakker med ti stykker samtidig.

Anonymkode: 3c72d...3fd

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nesten ikke det er noen vits for menn å starte samtaler på Tinder. Det blir aldri noe ut av det.

En dame som er interessert tar kontakt. De som ikke tar kontakt er ikke interessert. Enkelt og greit.

Anonymkode: dd4d7...2ad

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Så klart er det hyggelig! Men få damer tør 

Anonymkode: 7c455...318

Er jo ikke rart. 

Pen dame = så hyggelig, modig, bra dame!
Mindre attraktiv dame = desperat 

Jeg er mindre pen. Kommer aldri til å sende melding først eller ta initiativ først. 

Anonymkode: cb1a4...05a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som ikke tar initiativ til en prat eller like tannløse som menn som ikke tar kontakt. Men regner med at damene får så mye forespørseler at vi menn må være rimelig unike i tilgangsmåten vår for å skille oss ut.  Noe som ikke er spesielt enkelt for en del av oss

M45

Anonymkode: 39915...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok initiativ, og endte med en flott fyr for tre år sida. Trengte jo ikke 30 frampå og frekke herrer, bare den ene litt sjenerte smartingen med den gode smaken.

Anonymkode: 45931...c0c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Samme her. Opplever som regel null engasjement, og antar vel egentlig de vil underholdes av mannen og gjerne snakker med ti stykker samtidig.

Anonymkode: 3c72d...3fd

Det handler ikke om at de bare vil underholdes, men at de blir kontaktet av menn de absolutt ikke er interessert i der den enkleste måten å kvitte seg med dem på er å svare høflig men fase dem raskt ut med lite respons. Hadde du foretrekt å få: "Beklager. Du er ikke interessant for meg."? Ja, mange snakker med flere. Men tror ærligtalt menn er værst sånn sett..

Anonymkode: 5040f...517

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om kvinnen tar initiativ til å gjenoppta kontakt etter at kontakten av ulike grunner ebbet ut? Er det megadesperat, eller hadde dere menn synes det var hyggelig? Er ikke snakk om ghosting. 

Anonymkode: 8ef40...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva om kvinnen tar initiativ til å gjenoppta kontakt etter at kontakten av ulike grunner ebbet ut? Er det megadesperat, eller hadde dere menn synes det var hyggelig? Er ikke snakk om ghosting. 

Anonymkode: 8ef40...0d9

Tenker du ikke har noe å tape. Hvis du gir en kort og troverdig forklaring, opptatt med jobb eller hva, så hadde jeg syns det var positivt. Om jeg hadde fulgt opp eller avsluttet avhenger av om jeg fortsatt var interessert.
Ikke tenk på desperat eller ikke, gjør det du har lyst til, føler for og som helst også faller naturlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter aldri,har nok med å svare på meldinger fra damer.

Anonymkode: 8251f...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei! Tittelen sier seg vel selv, men hva tenker egentlig menn om at kvinner starter samtalen for eksempel på Tinder? Virker det litt desperat eller synes dere det er hyggelig? Gjerne del erfaringer!

Anonymkode: cb38d...a49

Kvinner som ikke er villig til å starte en samtale er turn-off. 

Anonymkode: e620b...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

synes dere det er hyggelig?

Ja. 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det handler ikke om at de bare vil underholdes, men at de blir kontaktet av menn de absolutt ikke er interessert i der den enkleste måten å kvitte seg med dem på er å svare høflig men fase dem raskt ut med lite respons. Hadde du foretrekt å få: "Beklager. Du er ikke interessant for meg."? Ja, mange snakker med flere. Men tror ærligtalt menn er værst sånn sett..

Anonymkode: 5040f...517

Men hvorfor matcher dere da men menn dere overhode ikke er interessert i?

Anonymkode: 11967...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvorfor matcher dere da men menn dere overhode ikke er interessert i?

Anonymkode: 11967...746

Det tar gjerne litt tid før man skjønner det er uaktuelt, pga f eks gamle bilder, lusent kvinnesyn, mangel på humor og intelligens, eller for den saks skyld graverende dårlige skriveferdigheter.

Anonymkode: 45931...c0c

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det tar gjerne litt tid før man skjønner det er uaktuelt, pga f eks gamle bilder, lusent kvinnesyn, mangel på humor og intelligens, eller for den saks skyld graverende dårlige skriveferdigheter.

Anonymkode: 45931...c0c

Men dette hadde lite med å initiere en samtale..

Men ja, det vel fortsatt slik at men bryr seg om det som blir sagt, og damer om måten det sies på

Anonymkode: 11967...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...