Gå til innhold

Hvordan er personligheten til ditt 2. barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her har nr 2 vært det roligste barnet. Dvs ingen av dem var typisk «høyt og lavt» da de var små, de var nok relativt rolige gutter i forhold til mange. Men nr 1 og 3 har hatt en del temperament og vært ganske bestemte av seg, mens nr 2 har vært mye mer lugn og fleksibel. Nr 1 har hatt mye krefter hele veien og vært den som aldri kunne hatt en hel dag innendørs feks, mens de andre to fint kunne vært inne og bygget Lego og puslet med div en regnværsdag. Alle tre var tidlig ute med språk, men mer gjennomsnittlige motorisk. Nr 2 var den som var tidligst ute med å gå og lære seg andre ferdigheter, som sykling osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første er gutt på 4.5 år, pg hvis datteren vår blir mere høyt og lavt enn han, må vi ha ekstra bemanning 😝 enn så lenge er lillesøster bare 7 mnd og virker nesten litt vant til å komme i andre rekke. Hun er ganske tålmodig så langt, men det var første også som baby. 
Men tror jeg hadde fått sjokk om første var rolig og han var nr to…. 😅

Anonymkode: 7bb10...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.4.2024 den 18.49):

Jeg forstår at det vil variere, men synes det er spennende å se om flere enn meg har samme oppfatning; at barn nummer to er mer høyt og lavt enn førstefødte?😂 yngste barnet mitt er snart ett år og sitter helt seriøst ikke stille mer enn to sekunder🙈 hun tok sine første skritt da hun var 9 mnd. og siden har vi ikke hatt fred😅 stooor kontrast til storesøskenet da han var på samme alder. Så hva er deres erfaringer, er førstefødte roligere? Er det forskjell på hva de lærte først (førstefødte til oss var for eksempel tidligere ut med språk, men gikk senere) :) 

Anonymkode: f7d41...6bf

har 5 stk, de 2 siste er mest aktiv her, nummer 1, 2 og 3 er veldig rolig av seg. så er nok opp og ned tenker jeg

Anonymkode: a09a1...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss har nr 1 vært aktiv fra dag 1.

Men nr 2 er for lat og rolig 😂

Anonymkode: fc9f6...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...