Gå til innhold

Lekekjøkken til gutt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sønnen min blir snart fem, og han har lekt lite med lekekjøkkenet sitt det siste halvåret.  

Anonymkode: 57358...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sønnen min har elsker lekekjøkken og kassaapparat, tror det er det han har lekt mest med. I en periode ryddet jeg det bort, og fant det fram igjen da vi skulle selge det. Så var det gøy i lang tid igjen. De har også holdt på med lekekjøkken og «butikk» på skolen i 1. og 2. klasse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine gutter har lekt masse med lekekjøkken fra 2 års alder. Minstemann på 6 år bruker det fremdeles innimellom ☺️

vi har IKEA sitt, bare uten den hylla over.

Anonymkode: 78c52...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dere med gutt og har kjøpt lekekjøkken. Hvor lenge har de vært interesserte i det? Når kjøpte dere det? 

Anonymkode: 9ae4f...adf

Her er det vært interessant fra de kunne krabbe og 6 åringen leker fremdeles det det i blant. Lekekjøkkenet som er bygget selv til å ha ute er ennå mer populært, spesielt rundt søletider.

Anonymkode: 90bf1...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår gutt fikk da han var to år. Er nok den leken han har lekt mest med i oppveksten, og veldig stas å innimellom få ny lekemat 😊 Nå har jenta vår arvet det, så et slikt kjøkken kan man ha i årevis. 

Anonymkode: c3aba...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør man virkelig om man kjøper lekekjøkken til en gutt? Hva er du redd for? At han skal bli omsorgsfull og en vakker dag bra på å lage mat til familien sin?

Anonymkode: b62aa...a6e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Spør man virkelig om man kjøper lekekjøkken til en gutt? Hva er du redd for? At han skal bli omsorgsfull og en vakker dag bra på å lage mat til familien sin?

Anonymkode: b62aa...a6e

Nei, TS spør ikke om det. 

Anonymkode: 3e5e8...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fikk det til 1-årsdagen. Nå er han snart 2,5 år og leker fortsatt med det. 

Anonymkode: 351e4...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 2-8 års alder. De leker innimellom med det ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.4.2024 den 16.24):

Dere med gutt og har kjøpt lekekjøkken. Hvor lenge har de vært interesserte i det? Når kjøpte dere det? 

Anonymkode: 9ae4f...adf

Min fikk det til 1 årsdagen og hadde det til han var 4, var kjempe stas,men når han var 5 var det ikke intresant lengre

Anonymkode: 14c27...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...