Gå til innhold

Må vi være venner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte i ny jobb for et halvt år siden. Det er min første jobb etter utdanningen min. Jobben er veldig tung og krevende, men det er en erfaring som er god å ha for at jeg skal få en mer relevant jobb i fremtiden. De fleste på kontoret mitt er 50+, men det er to unge damer som er ca 5 år eldre enn meg(hun ene er faglederen min). Vi tre snakker nesten ikke sammen i løpet av dagen, men de foreslår alltid å finne på noe på fritiden, fordi vi er ca på lik alder. Det er jo hyggelig det, men jeg merker at samtalene er anstrengt og at jeg ikke slapper av når jeg er med dem. De lager avtaler nesten hver uke, og denne gangen sa jeg at jeg var syk fordi jeg ikke orket. Jeg gikk ikke ut den dagen fordi jeg var redd de skulle se meg.. Jeg har et nettverk her jeg bor, og selv om jeg sier jeg er opptatt, får de alltid til å skvise inn en eller annen dag? Har dere opplevd påtrengende kollegaer. Jeg trives ikke så godt med jobben, og liker å ha et liv utenfor arbeidet. Hva ville dere ha gjort? Har noen lignende erfaringer?

Anonymkode: f0baf...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare å takke nei. De kan fortsette å ha det hyggelig sammen uten deg. Det bare er vanlig høflighet å invitere deg med hvis planene legges på jobben.

Anonymkode: 3ba85...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...