Gå til innhold

Snakker stygt om alle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En bekjent av meg som jeg treffer på ofte snakker stygt om alle hun omtaler. Absolutt alle bortsett fra de voksne ungene sine og barnebarn. Men svigerbarn får gjennomgå. Har aldri hørt hun si et positivt ord om noen andre. Aldri. Folk hun ikke kjenner snakker hun også stygt om. Alt og alle. Er uvenn med de fleste naboer og tror ikke hun har særlig med venner, forståelig nok. 

En i hennes familie som hun tilbringer mye tid (går på sosiale arrangement med osv) omtaler hun kun på negativ måte. Har aldri hørt hun si noe som minner om noe positivt om denne personen. Kan tenke meg at denne personen er den eneste som gidder å finne på noe med denne dama.

Hvorfor er noen sånn? Ganske fascinerende egentlig, men mest trist. Og veldig energikrevende. 

Anonymkode: 8f90b...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det svigermoren min du snakker om?😂

 

Har etterhvert skjønt at hun rett og slett bare er utrolig usikker og sliter med seg selv. Unngår henne så godt det går, da. Livet er fort kort til å omgås slike, når det finnes så mange gode mennesker ♥️

Anonymkode: 65ca3...8c2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som sjefen min, hun snakker dritt om alle bortsett fra sine barn og sin mann, de er selvsagt perfekte😵‍💫 Hun er egentlig et patetisk menneske som er full av sjalusi og mindreverdighetskompleks, er bare å holde seg unna🙈

Anonymkode: 6910f...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som moren min. Hun har sjelden noe pent å si om andre. 

Anonymkode: 0be0f...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at de som smakker stygt om andre, snakker enda styggere om seg selv. 

Anonymkode: f0663...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med at de som holder mest på med å snakke stygt om andre, har mye problemer med seg selv.

Anonymkode: 53dd6...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...