Gå til innhold

Hva tenker dere om voksne som må bo i kollektiv pga økonomien?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Konser
AnonymBruker skrev (På 25.4.2024 den 11.59):

Hva tenker dere om det? Selv føler jeg det er flaut når man er i 30 årene men ikke har andre muligheter pga økonomien etter et samlivsbrudd. Vet det er vanlig i storbyer men hva med småbyer?

Takk for svar:) 

Anonymkode: a4955...0ee

Liker kollektivt jeg, fri følelse og bra energi. Har en narkoman nabo da, som terroriser psykisk, men går bedre nå. Er vel alltid sånn da uansett hvor man bor. Jeg får ikke barn noen gang, tror jeg, så passer bra med lav leie og fritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at enten så er det midlertidig pga samlivsbrudd eller lignende eller at vedkommende er noen som er sosial og liker boformen. Hvis jeg i det hele tatt tenker over det er det ikke negativt.

Anonymkode: a4096...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de er mer sosiale og tolerante enn meg, og det er jo gode egenskaper. Jeg orket ikke bo sammen med noen som student en gang og ønsket enkeltrom på folkehøyskole (måtte dele og det var pyton). Og så er det sikkert praktisk å bo sammen med noen andre som har små barn, for da kan de sitte barnevakt for hverandre, Ikke dumt. 

Anonymkode: 361da...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Tenker det er helt vanlig. Spesielt siden de fleste unge ønsker å bo i urbane strøk, pga livvsstil og jobbmuligheter. Og boligprisene i populære storbyer er ofte uoppnålige for en del unge grupper. Det å bo i et kollektiv opprettholder også det sosiale fellesskapet for mange, så jeg tenker det bare er positivt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...