AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #1 Del Skrevet 25. april 2024 Legger du laptopen i innsjekket bagasje når du reiser med fly? Anonymkode: c73b0...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #2 Del Skrevet 25. april 2024 Nei. Den er i håndbagasjen. Anonymkode: ce28c...21c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #3 Del Skrevet 25. april 2024 Nei, håndbagasje. Anonymkode: ef9e5...86b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #4 Del Skrevet 25. april 2024 Laptopen/nettbrettet er alltid i håndbagasjen. Anonymkode: a1a75...25b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #5 Del Skrevet 25. april 2024 Nei, det hadde jeg aldri gjort, men pleier heller ikke ha den med. Smarttelefon duger til det meste. Anonymkode: 27123...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 25. april 2024 #6 Del Skrevet 25. april 2024 Jeg pleier å ha med meg en iPad, og den er alltid i håndbagasjen. Det samme gjelder ladere, både til iPad og mobil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #7 Del Skrevet 25. april 2024 Av og til. Hvis jeg først sender bagasje, foretrekker jeg å ha minimalt å bære på. Er klar over at det ikke er anbefalt, og unngår det ved flybytter eller ankomst til sketchy flyplasser. Anonymkode: 99fd2...5ab 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 25. april 2024 #8 Del Skrevet 25. april 2024 Nei, håndbagasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditzy Doo Skrevet 25. april 2024 #9 Del Skrevet 25. april 2024 Du burde ha den i håndbagasjen, ellers risikerer du at den blir ødelagt. Bagasjer bli slengt inn i lasterommet på flyna, har sett det sjøl. Tar ikke hensyn ~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #10 Del Skrevet 25. april 2024 Anbefaler å legge den i håndbagasje, men begge deler er lovlig så lenge batteriet er under 100 kWh Anonymkode: 38906...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #11 Del Skrevet 25. april 2024 Ditzy Doo skrev (32 minutter siden): Du burde ha den i håndbagasjen, ellers risikerer du at den blir ødelagt. Bagasjer bli slengt inn i lasterommet på flyna, har sett det sjøl. Tar ikke hensyn ~ Kan bekrefte at mange stuere gir fullstendig faen i bagasjen, til og med på det som må behandles forsiktig. Ha laptop, iPad osv i håndbagasjen. AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Anbefaler å legge den i håndbagasje, men begge deler er lovlig så lenge batteriet er under 100 kWh Anonymkode: 38906...d43 Batteriet blir ikke sjekket på flyplassen. Det har vi ikke tid til og ikke bryr vi oss om det heller. Står ikke i våre instrukser å sjekke batteri på laptop, iPad eller hva det måtte være. Vi SER litium batterier på X-ratt og det er forbudt. Hilsen sikkerhetskontrollør OSL. Anonymkode: ecb7d...380 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditzy Doo Skrevet 25. april 2024 #12 Del Skrevet 25. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Kan bekrefte at mange stuere gir fullstendig faen i bagasjen, til og med på det som må behandles forsiktig. Ha laptop, iPad osv i håndbagasjen. Mhm, det er akkurat det de gjør, gir blank "f" Det var ei flyvertinne en gang som sa jeg måtte legge en plakatrull som jeg hadde kjøpt på Outland opp i luka, var ikke lov å ha noe bagasje/ting ved siden av meg i setet. Jeg var redd den ville bli ødelagt og sa det til ho, men ho ga seg ikke, til slutt sa ho "kan legge den litt lengre borte i ei tom luke om du vil?" og det gikk jeg med på. Så var det noe turbulent i det flyet skulle gå ned til landlig, og som jeg frykta, så ble plakaten ødelagt! Fatter ikke greia med at en liten plakat ikke kunne stå ved siden av setet mitt mot vinduet. Blir flyet liksom tyngre på ene sida og tipper over? 🙄 Endret 25. april 2024 av Ditzy Doo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #13 Del Skrevet 25. april 2024 Legger aldri verdisaker i innsjekket bagasje. Anonymkode: 7925f...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #14 Del Skrevet 25. april 2024 Flyr som regel med to laptoper. Hender ofte jeg sender den ene i kofferten. Har ca 100 flygninger i året, den har aldri blitt skadet. Men vet jo også hvordan jeg skal pakke. Anonymkode: 21db0...0ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 25. april 2024 #15 Del Skrevet 25. april 2024 Alltid i håndbagasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #16 Del Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Legger du laptopen i innsjekket bagasje når du reiser med fly? Anonymkode: c73b0...351 Selvsagt ikke. Anonymkode: fcb1c...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå