Gå til innhold

Legger du laptopen i kofferten når du reiser med fly?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Legger du laptopen i innsjekket bagasje når du reiser med fly?

Anonymkode: c73b0...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Den er i håndbagasjen.

Anonymkode: ce28c...21c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, håndbagasje.

Anonymkode: ef9e5...86b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laptopen/nettbrettet er alltid i håndbagasjen.

Anonymkode: a1a75...25b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg aldri gjort, men pleier heller ikke ha den med. Smarttelefon duger til det meste. 

Anonymkode: 27123...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ha med meg en iPad, og den er alltid i håndbagasjen. Det samme gjelder ladere, både til iPad og mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av og til. Hvis jeg først sender bagasje, foretrekker jeg å ha minimalt å bære på.

Er klar over at det ikke er anbefalt, og unngår det ved flybytter eller ankomst til sketchy flyplasser.

Anonymkode: 99fd2...5ab

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ha den i håndbagasjen, ellers risikerer du at den blir ødelagt. Bagasjer bli slengt inn i lasterommet på flyna, har sett det sjøl. Tar ikke hensyn ~

6oyS9m.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å legge den i håndbagasje, men begge deler er lovlig så lenge batteriet er under 100 kWh

Anonymkode: 38906...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditzy Doo skrev (32 minutter siden):

Du burde ha den i håndbagasjen, ellers risikerer du at den blir ødelagt. Bagasjer bli slengt inn i lasterommet på flyna, har sett det sjøl. Tar ikke hensyn ~

6oyS9m.gif

Kan bekrefte at mange stuere gir fullstendig faen i bagasjen, til og med på det som må behandles forsiktig. Ha laptop, iPad osv i håndbagasjen.

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Anbefaler å legge den i håndbagasje, men begge deler er lovlig så lenge batteriet er under 100 kWh

Anonymkode: 38906...d43

Batteriet blir ikke sjekket på flyplassen. Det har vi ikke tid til og ikke bryr vi oss om det heller. Står ikke i våre instrukser å sjekke batteri på laptop, iPad eller hva det måtte være. Vi SER litium batterier på X-ratt og det er forbudt.

Hilsen sikkerhetskontrollør OSL.

Anonymkode: ecb7d...380

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Kan bekrefte at mange stuere gir fullstendig faen i bagasjen, til og med på det som må behandles forsiktig. Ha laptop, iPad osv i håndbagasjen.

Mhm, det er akkurat det de gjør, gir blank "f" Det var ei flyvertinne en gang som sa jeg måtte legge en plakatrull som jeg hadde kjøpt på Outland opp i luka, var ikke lov å ha noe bagasje/ting ved siden av meg i setet. Jeg var redd den ville bli ødelagt og sa det til ho, men ho ga seg ikke, til slutt sa ho "kan legge den litt lengre borte i ei tom luke om du vil?" og det gikk jeg med på. Så var det noe turbulent i det flyet skulle gå ned til landlig, og som jeg frykta, så ble plakaten ødelagt! -.-

Fatter ikke greia med at en liten plakat ikke kunne stå ved siden av setet mitt mot vinduet. Blir flyet liksom tyngre på ene sida og tipper over? 🙄

Endret av Ditzy Doo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger aldri verdisaker i innsjekket bagasje. 

Anonymkode: 7925f...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flyr som regel med to laptoper. Hender ofte jeg sender den ene i kofferten. Har ca 100 flygninger i året, den har aldri blitt skadet. Men vet jo også hvordan jeg skal pakke. 

Anonymkode: 21db0...0ce

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Legger du laptopen i innsjekket bagasje når du reiser med fly?

Anonymkode: c73b0...351

Selvsagt ikke.

Anonymkode: fcb1c...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...