Gå til innhold

Ghosting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en fyr jeg datet i litt over en måned han var på tok meg ut på middag og kjøpte blomster. Sist han var hos meg gav han meg et kyss når han skulle dra og sa at neste gang ville han planlegge bedre å sove over. Etterpå hørte jeg ikke noe fra han. Skrev til han og sa at det er helt ok om han ikke er interessert mer, men om han kunne gi en lyd for var urolig for at noe hadde skjedd med han. Dette med tanke på at han har vært på sykehus for leddgikt mens vi har datet og skadet armen. Hva har jeg gjort som gjør at han ikke svarer? Altså antar han ikke lenger er interessert, men er også urolig for at noe har skjedd. Har ikke hørt fra han på en uke.

Anonymkode: 28d43...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er en fyr jeg datet i litt over en måned han var på tok meg ut på middag og kjøpte blomster. Sist han var hos meg gav han meg et kyss når han skulle dra og sa at neste gang ville han planlegge bedre å sove over. Etterpå hørte jeg ikke noe fra han. Skrev til han og sa at det er helt ok om han ikke er interessert mer, men om han kunne gi en lyd for var urolig for at noe hadde skjedd med han. Dette med tanke på at han har vært på sykehus for leddgikt mens vi har datet og skadet armen. Hva har jeg gjort som gjør at han ikke svarer? Altså antar han ikke lenger er interessert, men er også urolig for at noe har skjedd. Har ikke hørt fra han på en uke.

Anonymkode: 28d43...0e3

Det kan muligens virke som om han her har noen utfordringer, som du kan hende ikke kjenner til?

Vil ikke si at dette er helt "normal" oppførsel slik jeg ser det....

Altså jeg er ikke synsk, men jeg kan lese "mellom linjene"....

Og slik jeg ser det så har ikke du gjort noe galt nei så det synes jeg ikke du skal tenke noe mer på....

Det kan jo feks ha skjedd noe...

Trenger jo ikke å være alvorlig, men ikke godt å si heller...

Hvis dette er en mann du virkelig bryr deg om så kan du jo oppsøke han...

Spørre han rett ut..

Føler du at du kjenner han godt nok til det? 

Det vet jo ikke jeg...

Jeg bare kommer med forslag til løsninger slik at du kan få ro i sjelen din, for det virker jo som om dette plager deg..

Han er jo heldig at du viser han denne omsorgen her...

Om han fortjener det, det er en annen sak...

Det vet du best selv 🏆

Vi trenger jo alle som mennesker, og vise at vi bryr oss om hverandre i en eller annen grad.

Er jo bare slik vi er....

Jeg er glad i deg, og det er grunnen til at jeg bryr meg om deg 🏆.

Dette er mine tanker i forhold til det du har skrevet her. Lov å være uenig med meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingen er at vi har bare vært hos meg eller ute da han kun har bodd hos moren når han har vært på denne kanten. Og det var litt tidlig å treffe henne . Han er på boligjakt her og skal selge der han bodde før. Så vanskelig å finne han. Og når han ikke svarer på tlf er det lite han kan gjøre. Altså han har adhd. Jeg vet ikke om det gjør at en hopper fort fra en til en annen.

Anonymkode: 28d43...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg det fra deg. 

Anonymkode: 56931...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå dere sammen?

Anonymkode: 96021...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lå sammen de siste 3 gangene vi møttes. Anyway er ferdig med denne situasjonen nå. Thank you next

Anonymkode: 28d43...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 10.18):

Ja, lå sammen de siste 3 gangene vi møttes. Anyway er ferdig med denne situasjonen nå. Thank you next

Anonymkode: 28d43...0e3

Sjekk om

snapscore går opp

Anonymkode: ac0d7...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (På 25.4.2024 den 10.26):

Det kan muligens virke som om han her har noen utfordringer, som du kan hende ikke kjenner til?

Vil ikke si at dette er helt "normal" oppførsel slik jeg ser det....

Altså jeg er ikke synsk, men jeg kan lese "mellom linjene"....

Og slik jeg ser det så har ikke du gjort noe galt nei så det synes jeg ikke du skal tenke noe mer på....

Det kan jo feks ha skjedd noe...

Trenger jo ikke å være alvorlig, men ikke godt å si heller...

Hvis dette er en mann du virkelig bryr deg om så kan du jo oppsøke han...

Spørre han rett ut..

Føler du at du kjenner han godt nok til det? 

Det vet jo ikke jeg...

Jeg bare kommer med forslag til løsninger slik at du kan få ro i sjelen din, for det virker jo som om dette plager deg..

Han er jo heldig at du viser han denne omsorgen her...

Om han fortjener det, det er en annen sak...

Det vet du best selv 🏆

Vi trenger jo alle som mennesker, og vise at vi bryr oss om hverandre i en eller annen grad.

Er jo bare slik vi er....

Jeg er glad i deg, og det er grunnen til at jeg bryr meg om deg 🏆.

Dette er mine tanker i forhold til det du har skrevet her. Lov å være uenig med meg.

 

 

Den som sier de kan lese mellom linjene tar grundig feil.

Anonymkode: 51e4c...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sjekk om

snapscore går opp

Anonymkode: ac0d7...389

Nei, drit i hele greia.

Anonymkode: 5eb97...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Den som sier de kan lese mellom linjene tar grundig feil.

Anonymkode: 51e4c...4b0

På hvilken måte da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Den som sier de kan lese mellom linjene tar grundig feil.

Anonymkode: 51e4c...4b0

Prøve å se meningen bak ordene da...Er vel egentlig slik jeg tenker om det.

Takk for kritikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, drit i hele greia.

Anonymkode: 5eb97...9dd

Han har ikke snapshat, men ja har lagt hele greia bak meg nå. Er ikke noe viktig uansett

Anonymkode: 28d43...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/26/2024 at 10:18 AM, AnonymBruker said:

Ja, lå sammen de siste 3 gangene vi møttes. Anyway er ferdig med denne situasjonen nå. Thank you next

Anonymkode: 28d43...0e3

Jeg har alltid hatt en greie med at jeg ligger med damene tre ganger så stikker jeg. Vet ikke hvorfor egentlig, men det er vel noe med bekreftelsen på at man virkelig har fanget fisken. Jeg har ligget med mange damer, over 90. 

Anonymkode: e76f9...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har alltid hatt en greie med at jeg ligger med damene tre ganger så stikker jeg. Vet ikke hvorfor egentlig, men det er vel noe med bekreftelsen på at man virkelig har fanget fisken. Jeg har ligget med mange damer, over 90. 

Anonymkode: e76f9...c7c

Vel han hadde ikke ligget med noen siden eksen sin for tre år siden som han har en datter med. Han hadde heller ikke rukket på 10 år

Anonymkode: 28d43...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har alltid hatt en greie med at jeg ligger med damene tre ganger så stikker jeg. Vet ikke hvorfor egentlig, men det er vel noe med bekreftelsen på at man virkelig har fanget fisken. Jeg har ligget med mange damer, over 90. 

Anonymkode: e76f9...c7c

Men hvorfor har du ikke respekt nok for dem til å si ifra at du ikke er interessert. Synes hvertfall da at du burde vær tydelig på at det er casual du søker. Så lenge en er ærlig ser jeg ingen problemer med det

Anonymkode: 28d43...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...