Gå til innhold

Barn, idrett og kommentarer…

Fremhevede innlegg

Skrevet

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er enig i at dette ikke er stygge kommentarer. Og jeg kommer nok ikke til å ta det opp etter deres innspill her. Men, det jeg syns blir litt feil, er at det er tre stk som kommenterer, og da blir det alltid til de samme spillerene. De tre kommenterer aldri på hverandre, og de andre spillerene kommer ikke med slike kommentarer. Så vet at noen føler det blir hakking. 
Kommer ikke til å ta det opp, men syns allikevel det er unødvendig.  

ts

Anonymkode: c73d5...4f0

Jeg har tilbragt årevis på benken (håndball) og dette hadde jeg ikke godtatt fra de andre spillerne. Vi jobbet mye med at spillerne må støtte i stedet for å kritisere hverandre. Det er så viktig at alle tør prøve og at man ikke blir kritisert av lagvenner når man bommer. Trener vil ta det opp hvis den samme spilleren stadig skyter på dårlige sjanser. Hvis dere ser på eldre lag som er gode, vil dere se at spillerne heier på hverandre og jubler for andres prestrasjoner, det er slik det skal være. 

Jeg synes du fint kan tipse treneren om at spillerne kan bli flinkere til å støtte hverandre under kampen. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da oppdrar man barna sine,  slik at de passer sine egne saker og ikke legger seg borti hva lagkameratene gjør.

Anonymkode: 74efd...7b6

Det er da hekt vanlige komme tarer 

Anonymkode: 429ba...617

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk i alle fall langt verre kommentarer enn dette! Men så følg med da! Herregud, hvordan klarte du å bomme på den der?! Men så løp fortere da!!

Og så videre, og så videre. 

Anonymkode: dc9ab...fa2

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fikk i alle fall langt verre kommentarer enn dette! Men så følg med da! Herregud, hvordan klarte du å bomme på den der?! Men så løp fortere da!!

Og så videre, og så videre. 

Gjorde kommentarene at du hadde det kjekkere på banen?

Anonymkode: 8edb5...be7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjorde kommentarene at du hadde det kjekkere på banen?

ikke i det hele tatt. 

sure miner og sånne kommentarer fører til at jeg ble luta lei. Men det ville jeg kanskje blitt uansett da... 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

ikke i det hele tatt. 

sure miner og sånne kommentarer fører til at jeg ble luta lei. Men det ville jeg kanskje blitt uansett da... 

Nettopp og derfor synes jeg ikke man bør fortsette å komme med slike kommentarer kun fordi mange har fått dem før. Slike kommentarer  fører bare til at barna mistrives på banen og det øker stressnivået som igjen kan føre til at barna spiller enda dårligere. 

Skjønner ikke hvorfor det skal være mer legitimt å komme med spydige og lite konstruktive kommentarer på fotballbanen enn det er i klasserommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...