Gå til innhold

Ville du valgt å møte på en mann eller en bjørn dersom du hadde gått deg vill i skogen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere får kose dere når den sultne brunbjørnen får ferten av dere.

Anonymkode: 178cf...075

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
homber skrev (3 minutter siden):

Det er jo et agn for ymse femcels som vil vise hatet sitt for menn.

Selvfølgelig finnes det ikke en eneste kvinne der ute som virkelig ville foretrekke en bjørn i virkeligheten. Men det avslører jo utbredelsen av sanseløst mannshat?

Anonymkode: 7dc36...1d6

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir jeg angrepet av en bjørn blir jeg i hvert fall trodd. 

Anonymkode: 5fc2c...908

Ja. Og det er mindre sjanse for at en bjørn vil angripe meg… 

Anonymkode: 9f5a2...86e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodas skrev (2 minutter siden):

Seriøst? Går dere aldri i skogen, damer?

Når de gjør det vil de helst møte andre kvinner eller en bjørn.

Lurer på om det samme gjelder på stranden? Litt av en naturopplevelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Selvfølgelig finnes det ikke en eneste kvinne der ute som virkelig ville foretrekke en bjørn i virkeligheten. Men det avslører jo utbredelsen av sanseløst mannshat?

Nei, ikke mannshat. Jeg har mann og tre gutter. Men det sier noe om hvilken risiko menn kan utgjøre for kvinner. En bjørn er redd for deg, og vil sannsynligvis fordufte lenge før du har mulighet til å se den. En mann kan være ute etter å ta deg. De aller fleste menn ville selvsagt ikke gjort det. Men den siste lille prosenten…

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har møtt en del menn i skogen egentlig, men heldigvis aldri en bjørn. Har dog sett bilder av en menneskekropp etter et ublidt møte med bjørner og det har gjort inntrykk, for å si det slik...

Anonymkode: 34dea...ce4

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når man ser hvordan voldtektsmenn går fri, velger mange bjørnen, for da vil alle tro på en. Bjørnen blir jaktet ned og skutt.

Men, nå er jo Norge kanskje hakket annerledes enn USA, da mange ferdes i skogen og i fjellet, og der hilser man hyggelig på alle 😅

Anonymkode: 7cf95...be5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, ikke mannshat. Jeg har mann og tre gutter. Men det sier noe om hvilken risiko menn kan utgjøre for kvinner. En bjørn er redd for deg, og vil sannsynligvis fordufte lenge før du har mulighet til å se den. En mann kan være ute etter å ta deg. De aller fleste menn ville selvsagt ikke gjort det. Men den siste lille prosenten…

Så du mener det er rasjonelt å heller ønske å møte på en av de mest fryktinngytende dyra vi har i skogen enn mannlige medborgere?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig en mann. Treffer ofte menn når jeg er ute å går på fjellet eller i skauen. Nikker og smiler og går hver vår vei. 

En bjørn hadde jeg blitt livredd. 

Anonymkode: adeee...aaf

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du mener det er rasjonelt å heller ønske å møte på en av de mest fryktinngytende dyra vi har i skogen enn mannlige medborgere?

Hun skriver jo at "en liten prosent" av menn er farlige rovdyr enn en bjørn. Hvis du leter etter rasjonalitet i det innlegget så ønsker jeg deg lykke til. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har til og med vært oppe her inne, for noen dager siden. Da også var det enkelte i tråden som behøver seriøs hjelp.

Anonymkode: a26df...5d1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
homber skrev (23 minutter siden):

For et dumt spørsmål.
Det er jo et agn for ymse femcels som vil vise hatet sitt for menn.

Hvis du virkelig vil møte en bjørn i skogen fremfor en mann så er du lite intelligent og fortjener en Darwin Award.

Du vet kanskje ikke så mye om bjørner, siden du mener det? 

Anonymkode: f1f7f...42e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det sier noe om nivået av dumhet som feminismen har klart å spre ut over den kvinnelige befolkningen. Ingenting annet.

Andelen av kvinners møter med en mann ute på tur som ender med noen for for angrep er ikke noen "siste lille prosent". Den er så liten at du tenger psykolog hvis du bryr deg om den.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du vet kanskje ikke så mye om bjørner, siden du mener det? 

Anonymkode: f1f7f...42e

Du får dele kunnskapen din om bjørner da. 

Lev deg inn i følgende scenario: Du kler på deg, går ut i skogen i nærheten av deg nå i ettermiddag. Vil du møte en bjørn, eller en mann på joggetur? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bjørner har utrolige krefter og lange, sylskarpe klør. Til og med mindre arter som svartbjørn. De trenger dermed ikke anstrenge seg stort for å alvorlig skade et menneske, mann eller kvinne. Selv om et godt poeng kommer frem i forhold til å bli trodd hvis noe skulle skje, så skal man være ganske naiv i forhold til naturen for å faktisk foretrekke å møte en bjørn i skogen. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, homber said:

Når de gjør det vil de helst møte andre kvinner eller en bjørn.

Lurer på om det samme gjelder på stranden? Litt av en naturopplevelse.

Men hvis man går på tur på vanlige turstier, så møter man menn hele tiden. Alternativet er å holde seg inne, så da regner jeg med at alle som svarer bjørn holder seg inne.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Selvfølgelig en mann. Treffer ofte menn når jeg er ute å går på fjellet eller i skauen. Nikker og smiler og går hver vår vei. 

En bjørn hadde jeg blitt livredd. 

Anonymkode: adeee...aaf

Du finner kvinner langs hele vårt langstrakte land som har gått turer i skog og mark gjennom et langt liv, og som aldri noen gang har opplevd å bli antastet av en eneste mann de har møtt.

Og det er dette som gjør hysteriet så interessant.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange kjekke menn som heter Bjørn. 😂

Anonymkode: a4a85...ec2

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...