Gå til innhold

Snakk om å feiltolke situasjonen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har de siste månedene skrevet meldinger med en bekjent, ingen sexting men alltid med en “klem”. Forrige uke ba han meg si ifra hvis jeg var en hans by så skulle han be meg på kaffe. Vi avtalte hvilken dag som passet, og når jeg ringer på døra hans er det sønnen hans som åpner. Så i dag har jeg sittet flere timer i huset hans og underholdt sønnen, mens kona og datteren var på skole og jobb. 
 

Og jeg som trodde han var interessert 😂
 

 

Anonymkode: 955bb...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha uff! Men om det ikke kom frem noe sted underveis at han hadde familie, hadde nok jeg også tenkt at den kaffen var for å bli bedre kjent. Jeg skriver ikke klem med mine venner en gang. I allefall ikke mannlige bekjente. I hver meld? Usj hehe. 

Anonymkode: fec77...89f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå rart av ham å ikke nevne det når du hadde tekstet med ham en stund, og så kommet til byen.

Hvordan begynte du å tekste med ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (29 minutter siden):

Det var nå rart av ham å ikke nevne det når du hadde tekstet med ham en stund, og så kommet til byen.

Hvordan begynte du å tekste med ham?

Gjennom jobben. Jobber ikke sammen, men jobber med det samme. Og han har ikke Facebook så kunne ikke vite om hverken barn eller kone. 
 

ts

Anonymkode: 955bb...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Gjennom jobben. Jobber ikke sammen, men jobber med det samme. Og han har ikke Facebook så kunne ikke vite om hverken barn eller kone. 
 

ts

Anonymkode: 955bb...5b1

Merkelig at der aldri kom frem fra ham

Anonymkode: fec77...89f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...