Gå til innhold

Keisersnitt og bæring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man skal jo helst løfte så lite som mulig den første tiden etter KS (iallfall de første seks ukene). Men så kan man bære babyen. Hvordan gjør dere det om babyen ikke faller til ro i vogn? Ser for meg at det er veldig belastende for kroppen å ha baby i bæresjal etter KS …

Anonymkode: 34e8c...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan fint bære babyen i bæresjal etter keisersnitt. Jeg var selv alene med 3 barn etter mitt siste keisersnitt 2 uker etter keisersnittet.  mannen jobber langt vekke og er på jobb i 3 uker i slengen. Da ble det mye bæring med baby i  bæresjal. 

Anonymkode: f0b28...0a9

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint å bære etter keisersnitt. Du skal ha babyen såpass høyt at den kommer over såret ditt uansett. Jeg hadde baby i sjal første gang dagen etter keisersnittet.

Anonymkode: 774bd...dab

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæresjal fungerer helt strålende. Fikk mine første to i blokk uten heis 😂 Brukte slynge, elastisk sjal og vevd sjal litt om hverandre de første ukene (og ministelleveske med bleie, lommebok og et par kluter), gikk helt fint :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæresjal fungerer som de andre sier supert etter KS. Brukte det før hjemreise fra sykehuset etter KS. Mer belastende å reise seg opp og ned, og bøy og tøy, enn å bære baby i sjal 👍  

Anonymkode: c4327...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...