AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #1 Skrevet 23. april 2024 En liten skvett eller mer? Anonymkode: 2a5d8...a00
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #2 Skrevet 24. april 2024 Det kommer vel helt an på hva den enkelte foretrekker. Anonymkode: 797b5...f9d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #3 Skrevet 24. april 2024 Ingenting, aldri. Forringer den gode smaken av skikkelige kaffebønner. Og den blir alt for kald. Anonymkode: 21632...258
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #4 Skrevet 24. april 2024 Halvparten varm melk er godt til frokost, men helst vil jeg ha kaffen svart. Anonymkode: 09160...067
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå