AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #1 Skrevet 23. april 2024 Vi har vært gift i snart 23 år, og krangler aldri. En liten diskusjon kan forekomme, men aldri krangling eller sinte stemmer. Leser her på KG om at folk krangler og skriker og skjeller hverandre ut. Så da lurer jeg på hva dere krangler om? Og: er det noe galt med oss som ikke krangler? Anonymkode: f9aef...b3d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #2 Skrevet 23. april 2024 Hvem som gjør mest. Anonymkode: 4031e...7a2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #3 Skrevet 23. april 2024 Hadde en minimal krangel på søndag, ikke høylytt, men hissig. Var første gang på kanskje 2 år vi kranglet. Var selvsagt om svigermonster Anonymkode: 92dd3...ba2 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #4 Skrevet 23. april 2024 Vi skriker ikke. Jeg blir sur fordi han ikke hjelper til med husarbeidet, matlaging o.l. Ellers så er det det den bedriften mora hans vi diskuterer. Hun er et kapittel for seg selv. Anonymkode: 6adfa...54c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #5 Skrevet 23. april 2024 At hvis han får penger i hånden (feriepenger, arv etc) går det til hans dyre hobbyer, og hvis jeg har penger går det til hus/familie. Anonymkode: 1b996...a7e 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #6 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har vært gift i snart 23 år, og krangler aldri. En liten diskusjon kan forekomme, men aldri krangling eller sinte stemmer. Leser her på KG om at folk krangler og skriker og skjeller hverandre ut. Så da lurer jeg på hva dere krangler om? Og: er det noe galt med oss som ikke krangler? Anonymkode: f9aef...b3d Dere er heldig. her er det ikke vi som krangler, men han. Jeg hater å krangle, men han skriker og kjefter for ingenting. sier ofte at han ikke vil være sammen med meg pga jeg er ufør og ikke jobber, sier alltid at jeg er søppel for samfunnet, så det er hyggelig bare hakking på meg. Og sier jeg ifra så blir jeg blokkert. nei, det er ikke noe galt. Dere er helt normal! Anonymkode: 51412...b78 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #7 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere er heldig. her er det ikke vi som krangler, men han. Jeg hater å krangle, men han skriker og kjefter for ingenting. sier ofte at han ikke vil være sammen med meg pga jeg er ufør og ikke jobber, sier alltid at jeg er søppel for samfunnet, så det er hyggelig bare hakking på meg. Og sier jeg ifra så blir jeg blokkert. nei, det er ikke noe galt. Dere er helt normal! Anonymkode: 51412...b78 Blokkert? Er det nettkjæresten? Anonymkode: 6adfa...54c 1
Romilo Skrevet 23. april 2024 #8 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere er heldig. her er det ikke vi som krangler, men han. Jeg hater å krangle, men han skriker og kjefter for ingenting. sier ofte at han ikke vil være sammen med meg pga jeg er ufør og ikke jobber, sier alltid at jeg er søppel for samfunnet, så det er hyggelig bare hakking på meg. Og sier jeg ifra så blir jeg blokkert. nei, det er ikke noe galt. Dere er helt normal! Anonymkode: 51412...b78 Hva gjør du med denne fyren?! Hjelpes meg! 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #9 Skrevet 23. april 2024 Vi krangler sjeldent. Er hormonell monster når mensen er på vei, men utenom det er det ikke sinte stemmer og skriking. Begge kommer fra familier som krangler høylytt så det vil vi ikke ha noe av. Kan diskutere, men det vi begge hater er hver våre familiemedlemmer så vi ranter ofte sammen 😄Jeg kan si dritt om moren hans og han får lov å si dritt om min lol Anonymkode: 0a5cd...2af
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #10 Skrevet 23. april 2024 At han bruker for mye tid på å se på sport. Hele livet hans, og dermed barnas og mitt liv, må tilpasses utallige idrettsarrangementer og sendetid på tv. Anonymkode: 08cee...537
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #11 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Blokkert? Er det nettkjæresten? Anonymkode: 6adfa...54c Nei, ikke noe nettkjæreste. Mener at han blokkerer meg fra alle sosiale medier, i tillegg vist han er med meg så stikker han alltid hjem og sier i hver krangel at det er slutt. Anonymkode: 51412...b78
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #12 Skrevet 23. april 2024 Vi har ganske mye vi er uenige om, men det meste klarer vi å diskutere ok. Det vi innimellom virkelig krangler om er hans samlemani og familie. Han samler ikke søppel, men fine ting og klær, og det vokser meg over hodet innimellom. Angående familie er det litt diverse som er ømtålig nok til å skape en krangel innimellom. Han har blant annet en yngre bror som aldri står på egne ben (snart 40 år), og vi er veldig uenige om hvordan vi skal hjelpe ham, eller ikke. Anonymkode: 400e9...122 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #13 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, ikke noe nettkjæreste. Mener at han blokkerer meg fra alle sosiale medier, i tillegg vist han er med meg så stikker han alltid hjem og sier i hver krangel at det er slutt. Anonymkode: 51412...b78 Finn deg en som vil være med deg uansett hva! Du fortjener bedre! Anonymkode: 6adfa...54c 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #14 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, ikke noe nettkjæreste. Mener at han blokkerer meg fra alle sosiale medier, i tillegg vist han er med meg så stikker han alltid hjem og sier i hver krangel at det er slutt. Anonymkode: 51412...b78 Bare si ok 🤷🏻♀️ Anonymkode: d306b...902 3
PusheenPusheen Skrevet 23. april 2024 #15 Skrevet 23. april 2024 Vi krangler ikke. Kan diskutere ting, men vi er begge rolige. Generelt god på å høre den andre og ta ting til oss. Vært sammen i seks år.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #16 Skrevet 23. april 2024 Krangler ikke, men kan diskutere. Og det er det samme som 90% av andre parforhold. Hvem som gjør mest og lager middag flest dager. Sammen i 17år. Anonymkode: f430e...c6c
Andonym Skrevet 23. april 2024 #17 Skrevet 23. april 2024 Sjelden vi krangler, men de gangene vi gjør det så er 99% av gangene om svigermor.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #18 Skrevet 23. april 2024 Nå er det leggetid siden vi kranglet sist. Men on the top of my head var det blant annet: Måten vi planlegger hverdagen på (jeg er en planlegger, han er spontan) Ferie Jobb Rydding Prevensjon Ekser (mine), kolleger, venner Sosiale medier Økonomiske prioriteringer Dyr (han var klossete med katten i starten. Men nå sover den inntil ham) Han var eiesyk en stund. Så konkurranse i alt. Vi bare slutta å krangle. Noen ting løste vi, andre ting fikk vi respekt for at vi er ulike, andre ting er uløst men utløser iķke kriser. Jeg roer ham ned når han får panikk. Han støtter meg når jeg skal inn i nye ting. Noen ting er vi skummelt like på. Anonymkode: f5363...d55 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #19 Skrevet 23. april 2024 Vi krangler aldri. Gift i en evighet. Jeg kan nok være litt urimelig rundt mensen noen ganger, men han er ikke en krangler, og det er vanskelig å krangle alene. Anonymkode: 9743b...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #20 Skrevet 24. april 2024 Krangler en sjelden gang, men når det er en utblåsning så er det jeg som starter det og stemningen blir skikkelig ille ei god stund etterpå. Har vært sammen i snart 30 år. Det vi krangler om er lite kommunikasjon, at han er egoistisk, tar avgjørelser/planlegger uten å involvere/rådføre seg med meg, og at han tar meg og alt jeg gjør for gitt. 😑 Vi lever i et forhold med gammeldags rollefordeling, til min store frustrasjon. Må sies at han ikke har noe problemer med hvordan vi har det. 😅 Anonymkode: ffd62...3e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå