Gå til innhold

Ikke hatt mensen siden desember!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, kvinne i slutten av 20 årene som har gått på prevensjon (p-piller) i 10+ år. Har siden desember ikke opplevd en skikkelig mens. Jeg har i perioden som jeg har gått på prevensjon ikke fått regelmessig mensen, typ 2-3 mnd mellomrom og det har aldri vært problematisk. Fordi jeg har pleid å hoppe over, jevnlig sjekk hos gyno etc. Men det som er greien nå er at jeg siden desember har bare hatt små/mellom blødninger der jeg kan ha fått kraftig blødning 1 dag også kanskje rest blødninger de følgende 2 dagene så er det ikke spor av blod. Dette har skjedd type 3/4 ganger nå. Spesielt etter trening eller samleie. Denne gangen hadde jeg mensensmerter også i 1/2 dager også er jeg helt fin. Syntes det er så rart siden jeg aldri har hatt dette og vanligvis har hatt kraftige blødninger 3/5 daget også har det gikk seg etter 6/7 dager. Har ikke byttet prevensjon og gått på de samme hele veien. 
 

Kan nevne at jeg har HPV vaksine og er sunn og frisk ellers. Hat hatt 2 celleprøver, og begge har vært negativ. Tenker å booke time til gyno bare for å sjekke. Har også tatt hraviditets test 2 ganger der begge har vært negativ. Noen med lignende erfaringer?

Anonymkode: 0cdbe...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiser du nok kjøtt? Jeg mistet mensen som veganer. Fikk den tilbake da jeg begynte å spise mye kjøtt.

Anonymkode: 0d13b...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...