Gå til innhold

Tips til god reiseforsikring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken anbefaler dere og bruker dere? 

Anonymkode: 4ec2f...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvilken anbefaler dere og bruker dere? 

Anonymkode: 4ec2f...cdb


jeg har Reiseforsikring via forsikringsselskapet mitt og da gjelder den fra det øyeblikket jeg går ut av døra.

Anonymkode: e04ff...bf4

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Gouda (via jobb), og er veldig fornøyd. :) 

Har brukt den to ganger (en gang ble ene barnet sykt på ferie, så jeg og han måtte utsette hjemreise og kjøpe nye billetter, en annen gang kom ikke bagasjen frem til feriestedet på flere dager, så vi måtte handle inn klær og toalettsaker), og begge gangene var de superhjelpsomme, og betalte ut pengene etter noen få dager. 

Anonymkode: faddb...aaa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som jeg har vært mest fornøyd med er storebrand og if. Sats på et etablert trygt selskap som gir hjelp når du trenger det. (man trenger ikke å bruke samme selskap som man har andre forsikringer men kan bli bedre totalpris.)
Viktigste at du har forsikring som varer på lange turer uten store ekstra kostnader.
Jeg liker å reise vintermånedene januar-mars så ser etter best pris på 90+ dager.

Anonymkode: c229f...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god erfaring med Storebrand. Jeg hadde også Europeiske da jeg hadde et barn som måtte på sykehus i et asiatisk land - da fikk vi rask og kjempegod hjelp. De sendte oss til et godt sykehus, var kjapt tilgjengelige på telefon, og vi måtte ikke legge ut for behandlingen. 

Anonymkode: 98357...187

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Norwegian sin reiseforsikring, og er godt fornøyd. 

Anonymkode: a475c...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvilken anbefaler dere og bruker dere? 

Anonymkode: 4ec2f...cdb

Kjøp i alle fall ikke reiseforsikring av reiseselskapet når du kjøper reise, ha en reiseforsikring fra forsikringsselskapet ditt som gjelder hele året - og som dekker alt. Sjekk også om arbeidsgivers reiseforsikring dekker fritidsreiser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt fornøyd med Gjensidige, men vet ikke om de er de beste. Det enkleste er nok å sjekke ut forsikringsselskapet du bruker til andre forsikringer. Hvis de tilbyr reiseforsikring så får du gjerne rabatter når du samler flere forsikringer hos samme selskap. 

Anonymkode: 77c9f...568

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...