AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Del Skrevet 23. april Ønsker barnet ditt å bytte navn? Hvor lenge varte det, i så fall? Byttet h*n som voksen? Ville du hete noe annet da du vokste opp, og hva tenker du rundt det i dag? Anonymkode: 0bc79...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 23. april #2 Del Skrevet 23. april Min søster ønsket å bytte navn fra ho var 8 år. Da ho ble 20 så la ho til det navnet ho hadde spurt etter siden ho var 8 år og bruker nå begge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Del Skrevet 23. april Jeg liker ikke navnet mitt og har aldri gjort det. Men det falt meg ikke inn å spørre foreldrene mine om å få bytte navn. Hvis et av barna mine hadde spurt, hadde jeg sagt ok hvis barnet hadde tenkt nøye gjennom det og det nye navnet var «innafor». Kjenner to stk som har byttet fornavn i voksen alder. Jeg kommer ikke til å bytte navn. Anonymkode: ce1a0...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Del Skrevet 23. april Min eldste på femten ønsket en periode som trettenåring å bytte etternavn, fra den andre forelderens til mitt. Vi sa det var i orden, men at hun fikk tenke på det i et år først. Ikke hørt noe mer om det siden. Jeg er ikke så begeistret for fornavnet mitt, men det er nå det jeg heter. Anonymkode: 57d98...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Del Skrevet 23. april Barnet mitt vil bytte etternavn, og kommer til å gjøre det så snart 16-årsdagen har kommet. Har selv bytta navn i voksen alder. Anonymkode: e3cb7...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå