Eloise12345 Skrevet 28. april #21 Del Skrevet 28. april On 4/23/2024 at 4:52 PM, Ditzy Doo said: Ja..."You raise me up" med Josh Groban. Den ble spilt i min brors begravelse.... vi reiste ofte og besøkte ham, han slet en del med tunge depresjoner og mørke tanker og var ofte inn og ut av sykehuset. Han tok sitt eget liv i fjor vinter.... det siste jeg sa til ham var "den fineste julegaven familien kunne få var at han kom hjem til jul" Vi ga ham en klem før vi måtte gå. Han smilte da vi gikk ut døra, men jeg så tristheten i blikket hans.... jeg angrer ennå på at jeg ikke sa jeg var glad i ham... vet ikke hvorfor jeg ikke sa det.... "You raise me up" er en veldig fin sang, og den passer så fint til ham. Han var alltid der for meg når jeg var trist eller redd. Han var min storebror og min beste venn. Jeg klarer ikke å høre sangen lengre uten å grine.... Huff ❤️. Kondolerer. Ufattelig trist! 💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditzy Doo Skrevet 28. april #22 Del Skrevet 28. april Eloise12345 skrev (49 minutter siden): Huff ❤️. Kondolerer. Ufattelig trist! 💔 Takk ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 28. april #23 Del Skrevet 28. april Ja er flere sanger jeg bare må slå av pga. dårlige minner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 28. april #24 Del Skrevet 28. april Ditzy Doo skrev (På 23.4.2024 den 16.52): Ja..."You raise me up" med Josh Groban. Den ble spilt i min brors begravelse.... vi reiste ofte og besøkte ham, han slet en del med tunge depresjoner og mørke tanker og var ofte inn og ut av sykehuset. Han tok sitt eget liv i fjor vinter.... det siste jeg sa til ham var "den fineste julegaven familien kunne få var at han kom hjem til jul" Vi ga ham en klem før vi måtte gå. Han smilte da vi gikk ut døra, men jeg så tristheten i blikket hans.... jeg angrer ennå på at jeg ikke sa jeg var glad i ham... vet ikke hvorfor jeg ikke sa det.... "You raise me up" er en veldig fin sang, og den passer så fint til ham. Han var alltid der for meg når jeg var trist eller redd. Han var min storebror og min beste venn. Jeg klarer ikke å høre sangen lengre uten å grine.... Så trist å lese ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 28. april #25 Del Skrevet 28. april (endret) Jeg har flere sanger som minner meg om tøffe perioder, og opplevelser. Har f.eks en sang som minner meg om meg som veldig spiseforstyrret tenåring på treningssenter (Sweet dreams). Den stikker alltid litt ekstra for den gir vonde minner. Den sangen jeg har slitt mest med da er vel «Tears in heaven», som ble spilt i en begravelse til en venninne som døde brått og uventet av hjertestans i min ungdom. Den klarte jeg ikke i mange år. Jeg gikk fra steder hvor den ble spilt, men klarer den nå selv om jeg alltid tenker på min venninne når jeg hører den 🤍🕊️ «Eg ser» av Bjørn Eidsvåg var også en sang som ble mye brukt i samme spiseforstyrret og dårlige periode i ungdommen, og den er enda ikke noe jeg oppsøker å høre på. Jeg tror dette er noe mange kjenner på. Musikk påvirker sansene våre på godt og vondt. Endret 28. april av Daisy-love 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 28. april #26 Del Skrevet 28. april Ditzy Doo skrev (På 23.4.2024 den 16.52): Ja..."You raise me up" med Josh Groban. Den ble spilt i min brors begravelse.... vi reiste ofte og besøkte ham, han slet en del med tunge depresjoner og mørke tanker og var ofte inn og ut av sykehuset. Han tok sitt eget liv i fjor vinter.... det siste jeg sa til ham var "den fineste julegaven familien kunne få var at han kom hjem til jul" Vi ga ham en klem før vi måtte gå. Han smilte da vi gikk ut døra, men jeg så tristheten i blikket hans.... jeg angrer ennå på at jeg ikke sa jeg var glad i ham... vet ikke hvorfor jeg ikke sa det.... "You raise me up" er en veldig fin sang, og den passer så fint til ham. Han var alltid der for meg når jeg var trist eller redd. Han var min storebror og min beste venn. Jeg klarer ikke å høre sangen lengre uten å grine.... Sender deg en klem 🤍 Kondolerer herfra også. Han skjønte nok dere var glad i ham når dere var hos ham, og sa til ham at «den fineste julegaven dere kunne få var å få han på besøk i julen». Jeg hadde likevel tenkt på det selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditzy Doo Skrevet 28. april #27 Del Skrevet 28. april Daisy-love skrev (4 timer siden): Sender deg en klem 🤍 Kondolerer herfra også. Han skjønte nok dere var glad i ham når dere var hos ham, og sa til ham at «den fineste julegaven dere kunne få var å få han på besøk i julen». Jeg hadde likevel tenkt på det selv. Takk, håper det ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #28 Del Skrevet 28. april Ja er enkelte sanger jeg ikke klarer å høre da jeg får dårlige minner ja. Men da bare lar jeg være å høre på dem. Det finnes i dag så mye forskjellig og bra musikk så det går seg til. Anonymkode: a5acc...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #29 Del Skrevet 28. april Ja, om det er sanger som minner meg om eksen. De er jeg ikke så gira på å høre. Han var ikke err snilt menneske. Anonymkode: dc48d...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 28. april #30 Del Skrevet 28. april (endret) Jeg kan begynne å grine når jeg hører White Christmas i originalversjonen med Bing Crosby fordi den minner meg så mye om min avdøde pappa ❤️ Mulig jeg feiltolket trådtittelen. Jeg hadde et nært og godt forhold til pappa, så det handler ikke om vonde minner, men at jeg savner han. Endret 28. april av Kniv & gaffel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå