Gå til innhold

Flytur med dotter i ørene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Har nylig vært forkjølet. Har hatt dotter i ørene en ukes tid i tilleg til litt tung pust pga slim.

det var smertefullt i ørene for noen dager siden, men nå sitter det bare igjen en sånn siste rest. Det spraker litt i ørene da jeg gjesper og sånt. 
må jeg regne med at dette kommer til å gjøre veldig vondt på flytur?

tok flytur ek gang med ørebetennelse, og da trodde jeg at jeg skulle dø av smerter. Så litt redd for å oppleve det samme igjen, selvom jeg ikke har noen betennelse eller er generelt syk lenger.. noen med erfaring? 
hadde 4 rhinexin liggende, så skal ta de i ti dager. Og skal prøve å bruke otrivin nesespray frem til avreise.(torsdag). 

Anonymkode: 0e0e6...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det kanskje bihulebetennelse du har hatt? Hvis det begynner å gå over, går det mest sannsynlig bra, men ha nesedråper og spray med deg og bruk før og under reisen. Det er som regel ved landing trykkutligningen kjennes best, så sørg for å bruke underveis. 
 

Dette er faktisk årsaken til at flyvende personale virkelig ikke går på jobb selvom det «bare» er en forkjølelse - selvfølgelig i tillegg til at man ikke vil smitte andre. Har flere kollegaer som har sprengt trommehinnene under landing, fordi det var jo en «grei kort dag, og det går jo sikkert fint» også kan de plutselig ikke jobbe på 8 uker… 🫠

hilsen flyvertinne

Anonymkode: 6b75c...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...