Portia Catonis Skrevet 24. april 2024 #41 Del Skrevet 24. april 2024 On 4/23/2024 at 12:24 PM, AnonymBruker said: Forsikring på katten ? Fordi? Den fikk jeg gratis og den klarer seg helt fint selv ute i naturen, kommer hjem for mat, kos og ly den har det som plommen i egget skal jeg si dere, til og med selv om den spiser purina sin mat fra spar! Tenke seg til! 😱 en katt er født ute, man trenger ikke ha puter under ermene dems. Å dere som mener jeg ikke er skikket til å ha dyr av den grunn skal få lov til å mene det. Anonymkode: 05237...800 Jeg håper du tuller. Katter er ikke født for å være ute døgnet rundt, året rundt, og de har behov for veterinær akkurat som hunder har. Fôret har mye å si for dyrets helse, like fullt som hos mennesker. Forer du katten kun med butikkmat regner jeg nesten med at du selv lever utelukkende på Pizza Grandiosa. Ts: Min hund (35 kg) koster meg 2000 kr i måneden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #42 Del Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 12.33): Nei, så ender kanskje livene dems der. Men vet du hva? Mens de levde hadde de det fint, de hadde noen som matet og koste og brydde seg om dem. Selv om man påkoster dem behandling er det ikke gitt at de får noe greit liv etterpå. Naturen er brutal, og det kan ingen holdes ansvarlig for. Selv om de er dyr, så er de ikke mennesker. Anonymkode: 05237...800 Bare å fjerne ett gresstrå i halsen på en katt koster fort 5000,-, og de har ett veldig fint liv etterpå. De har også ett flott liv etter å ha fjernet ett like dyrt gresstrå noen måneder senere. Spist fremmedlegme? 12 000,- og meget lykkelig katt i ettertid. Sist en av mine hadde bittskade kostet det 9000,-, og han har absolutt ett fint liv etterpå. Jeg betalte selvsagt ikke disse summene da, jeg har forsikring. Anonymkode: 7c1de...6a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #43 Del Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 12.24): Forsikring på katten ? Fordi? Den fikk jeg gratis og den klarer seg helt fint selv ute i naturen, kommer hjem for mat, kos og ly den har det som plommen i egget skal jeg si dere, til og med selv om den spiser purina sin mat fra spar! Tenke seg til! 😱 en katt er født ute, man trenger ikke ha puter under ermene dems. Å dere som mener jeg ikke er skikket til å ha dyr av den grunn skal få lov til å mene det. Anonymkode: 05237...800 Og dette viser hvilke type mennesker som ikke burde ha kjæledyr.. Anonymkode: c79ba...c65 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 25. april 2024 #44 Del Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og dette viser hvilke type mennesker som ikke burde ha kjæledyr.. Anonymkode: c79ba...c65 Jeg fikk hunden min gratis for 13 år siden og har aldri hatt forsikring på han 😊 Det er ikke dermed sagt at jeg er uegnet til å ha dyr eller ikke er glad i hunden min 😊 Likevel har hunden min alltid fått alt han trenger og mer enn det 😊 At dyret er uforsikret er ikke ensbetydende med at man ikke bryr seg om kjæledyret sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #45 Del Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 12.24): Forsikring på katten ? Fordi? Den fikk jeg gratis og den klarer seg helt fint selv ute i naturen, kommer hjem for mat, kos og ly den har det som plommen i egget skal jeg si dere, til og med selv om den spiser purina sin mat fra spar! Tenke seg til! 😱 en katt er født ute, man trenger ikke ha puter under ermene dems. Å dere som mener jeg ikke er skikket til å ha dyr av den grunn skal få lov til å mene det. Anonymkode: 05237...800 Uttrykket er «sy puter under armene» ikke ermene. Forøvrig har ikke en katt armer, den har fire bein. Selv om den er født ute, så trenger en ikke å gi de dårlig mat. Katter greier seg heller ikke fint ute i naturen. Anonymkode: fde48...fea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå