Gå til innhold

Velferdspermisjon DPS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om man har krav på velferdspermisjon med lønn for å gå til poliklinisk behandling hos DPS?  Sykemeldinsrettigheter er brukt opp.

Anonymkode: 7b280...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Spesialisthelsetjeneste gir rett til velferdspermisjon. I hvertfall om du jobber i stat eller kommune 

Anonymkode: 199f0...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja. Spesialisthelsetjeneste gir rett til velferdspermisjon. I hvertfall om du jobber i stat eller kommune 

Anonymkode: 199f0...439

Ikke alltid. Jeg går i behandling i spesialisthelsetjenesten og jeg må bruke avspasering. Ved langvarig behandling er det ikke en rettighet med fri med lønn hos oss. Jeg jobber i fylkeskommune. 

Anonymkode: 7fd7c...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du skaffe deg sykemelding med behandlingsdager… 

Anonymkode: 199f0...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du sjekke hva slags goder tariffavtalen i din bedrift gir. I vårt konsern er det lønnet velferdspermisjon når man skal til kiropraktor eller fysioterapeut, og kun det. DPS/psykolog og alle andre type terapeuter er ikke dekket. Noe jeg syns er dårlig med tanke på at man i dag skal ha fokus på mental helse. Jeg mener at DPS/psykolog burde dekkes som lønnet velferdspermisjon, noe jeg også har prøvd å få gjennom her i konsernet, men når man ikke har med seg fagforeningene på det, så hjelper det lite......

Anonymkode: a4f67...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...