Gå til innhold

Treningsklær, hva er in?


vafle

Anbefalte innlegg

Jeg har gjenopptatt treningskarrieren, og ønsker meg tights og t-skjorte og evt treningstopp. Det er 75 år siden jeg kjøpte det sist, så hva er in nå? Ønsker ikke singlet, siden jeg ikke barberer meg så ofte under armene 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle vet at det er damene som løfter mest som kler seg som hjemløse når de skal trene 😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha 😅 kjenner meg igjen i stilen, men ikke styrken 😁 tar gjerne i mot tips, trenger vel ikke være tights heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker treningsgenser, ganske mange som gjør det nå på mitt senter. Blir fort kald på armene. Har flere fra både levity, puma og adidas. 
Bruker tights fra wearefit. Levity er ganske inn, mange som har de nå hos oss. 

Anonymkode: 5e59a...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vafle skrev (14 timer siden):

Haha 😅 kjenner meg igjen i stilen, men ikke styrken 😁 tar gjerne i mot tips, trenger vel ikke være tights heller. 

Jeg liker veldig godt treningsklærne fra Endurance. Spesielt tightsen fra de. De har godt utvalg av de på sportoutlet blant annet :) Gjerne bøy deg ned i speilet når du prøver tights for å sjekke om de er gjennomsiktige. Personlig har jeg kun svarte treningsklær. Enkle å hive på vask sammen, også synes det ikke like godt når det begynner å bli slitt. Er det kaldt har jeg på meg en langermet treningsgenser når jeg skal til trening, som jeg kan ta av meg underveis når jeg får varmet opp. Har en kombinasjon av t skjorter og singletter. Er jeg på yoga eller pilates kan jeg gjøre et unntak å trene i shorts å sportsbh da jeg er på min egen matte uansett.

Det viktigste er at man er komfortabel, å har klær som ikke glir ned, gnager eller løsner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig.. jeg blåser en lang mars i hva jeg trener i.. men beste tightsen jeg trener i er faktisk en fra bumpro, har mange forskjellige fra forskjellige merker, noen som sitter penere på enn favoritten men er mindre behagelig.. 

Så, jeg trener i det jeg føler for å trene i den dagen, den ene dagen er det korte treningsshorts, andre dagen fotball shorts, neste joggebukse, så tights, t skjorte, singlet.. altså, så lenge du ikke møter opp i bikini eller jeans så spiller det ingen rolle. Det som spiller en rolle er at du møter opp 😊 

Anonymkode: cfa48...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker mest tights fra levity, bumpro og nike. T-skjorter fra sparkjøp og biltema.

Men bryr meg mest om hva som er komfortabelt enn hva som er in.

Anonymkode: a8477...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (På 22.4.2024 den 22.39):

Alle vet at det er damene som løfter mest som kler seg som hjemløse når de skal trene 😎

Fordi det «er mest behagelig» 🙄

Anonymkode: eaa8c...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Fordi det «er mest behagelig» 🙄

Anonymkode: eaa8c...5d0

Å unngå trusekant eller cameltoe er livsviktig 💁‍♀️Helt ærlig er det noen produsenter av treningsklær som burde vært skutt. Ser bra ut, men null komfort og funksjonalitet. Ikke kjekt å kontinuerlig dra opp tightsen når man varmer opp på mølla. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker klær fra KappAhl og Zizzi. Mye fint der, men mest på nett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være moderne da? Bruk det du vil.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...