Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid uke 4+6 og er urolig fordi jeg ikke føler meg gravid eller har noe symptomer. Har ikke hatt blødning. Er ivf. Er det dumt å sjekke hcg stigning? Redd for at det bare skapet mer uro

Anonymkode: 451b8...36a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja...bare blodprøver kan vise deg riktig stigning... ikke ta mer hgc tester. Husk at mange ikke får symptomer for mye senere. Noe får nesten ikke symptomer i heletatt 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener blodprøver da

AnonymBruker
Skrevet

Du har vel en ultralyd om 3 uker? Ville ventet. Stigning i hcg er ingen garanti det heller, men et bankende hjerte på ultralyd gir veldig gode odds 

Anonymkode: d383b...e9d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du har vel en ultralyd om 3 uker? Ville ventet. Stigning i hcg er ingen garanti det heller, men et bankende hjerte på ultralyd gir veldig gode odds 

Anonymkode: d383b...e9d

Har ultralyd uke 7+5. er jo fristende å gå allerede 5+5 men er kanskje dumt det og… skal reise bort den dagen jeg er 5+5 så må bli enten da ellers må jeg vente helt til 7+5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ultralyd uke 7+5. er jo fristende å gå allerede 5+5 men er kanskje dumt det og… skal reise bort den dagen jeg er 5+5 så må bli enten da ellers må jeg vente helt til 7+5

Vent...er ikke sikker du ser noe 5 uker. Ofte er beste fra uke 7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlig ville jeg ventet. Normal Hcg stigning er ikke ensbetydende med liv - bedre å vente til UL. 

Anonymkode: cb72c...5a8

AnonymBruker
Skrevet

Søstera hadde ingen sykdommer bortsett fra en voksende mage og manglende menstruasjon gjennom hele svangerskapet. Det er også normalt.

Anonymkode: c6c4e...e5e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jobber på ultralydklinikk og vil fraråde deg å gå på ultralyd før uke 7. Så tidlig som 5+5 kan du risikere å ikke se noe, og lite sannsynlig å kunne se hjerteslag. Vi blir litt oppgitt over alle som kommer så fort de har positiv test, for det er virkelig ingen vits.

Anonymkode: 55034...8f0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...