Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jobber begge dagene. Gjør ingenting å jobbe 1. mai. Synes 17. mai i år blir trist da det er 1-årsdagen til datteren min, har langvakt, så får ikke sett henne hele dagen. Sykepleier 

Anonymkode: 68d2e...7fe

• Hjerte 4
AnonymBruker

Hadde en slik jobb før, byttet jobb noen år tilbake. Jobbet 3 dels skift.

Mye av grunnen for at jeg byttet jobb var nettop slike dager. Mer pga. jul og påske, men er ikke feil med de andre fridagene i mai.

Anonymkode: 74c82...fb4

Annonse

AnonymBruker

Jobbet slik i min forrige jobb. Det var helt greit, Noen måtte ta skiftet, da vi drev 24/7 (IT-drift).

Min nåværende jobb er litt mer fleksibel, og vi tar oss fri på helligdager, og rullerer så på hvem som skal ha "vakt" og holde seg edru i tilfelle det skjer noe alvorlig.

Anonymkode: 7f17a...8ea

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jobber begge dagene. Gjør ingenting å jobbe 1. mai. Synes 17. mai i år blir trist da det er 1-årsdagen til datteren min, har langvakt, så får ikke sett henne hele dagen. Sykepleier 

Hva, er det INGEN kolleger som kan bytte med deg? Evt bare så du får en kortere vakt? Med mindre du jobber et veldig lite sted med få ansatte synes jeg det er kjipt av kollegene dine. Alle har vel ikke barn i skolealder? 

Du får få noen til å ta med ungen til jobben i pausen din, så du får sett henne et kvarters tid om ikke annet ♥️

Anonymkode: 539c8...448

• Liker 1
  • Hjerte 1

Annonse

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva, er det INGEN kolleger som kan bytte med deg? Evt bare så du får en kortere vakt? Med mindre du jobber et veldig lite sted med få ansatte synes jeg det er kjipt av kollegene dine. Alle har vel ikke barn i skolealder? 

Du får få noen til å ta med ungen til jobben i pausen din, så du får sett henne et kvarters tid om ikke annet ♥️

Anonymkode: 539c8...448

Er pålagt langvakt pga mangel på sykepleiere den dagen. Er 50 ansatte på arbeidsplassen, men bare 12 sykepleiere og 7 av de er langtidssykmeldt, så vi sliter litt med bemanning om dagen, dessverre 😔 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...