Gå til innhold

naken uten å knulle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du vært naken/rotet med noen mer enn tre ganger uten at dere knullet? fortell!

Anonymkode: 85dde...2a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det har jeg, men forteller ikke.

Anonymkode: 850f2...cf4

Skrevet

Det aner meg at du ikke er interessert i historien til folk som har vært gift i 25+ år.

• Liker 12
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (2 minutter siden):

Det aner meg at du ikke er interessert i historien til folk som har vært gift i 25+ år.

godt tenkt

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mange mange ganger. Jeg var en notorisk luremus i mine yngre dager, kunne bli med folk hjem fra byen og rote med de i timevis, men de fikk seg aldri noe, Egentlig litt rart at jeg ikke ble overfalt på noe tidspunkt 😅

Anonymkode: 2162d...2bb

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ja, mange mange ganger. Jeg var en notorisk luremus i mine yngre dager, kunne bli med folk hjem fra byen og rote med de i timevis, men de fikk seg aldri noe, Egentlig litt rart at jeg ikke ble overfalt på noe tidspunkt 😅

du lengtet ikke etter en stiv pikk?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

du lengtet ikke etter en stiv pikk?

Nei, ikke da. Nå derimot hadde jeg ikke blitt med noen hjem med mindre jeg var kåt og hadde mål om piv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva var poenget med dette egentlig? Bare for å føle at du hadde makten over menn? 

Anonymkode: e20ea...a38

• Nyttig 2
Skrevet

Hva var poenget med dette egentlig? Bare for å føle at du hadde makten over menn? 

Hun var som hun skriver ung. Antakelig prøvde hun seg fram seksuelt. Helt uskyldig og sikkert uansett gøy for de guttene på hennes egen alder som var med på det. Hva feiler det folk? Skal alt handle om kjønnskamp her inne? 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Hadde ei venninne jeg pleide å dusje med ganske jevnlig. Vi masserte hverandre også, men det var aldri noe seksuelt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det lurer jeg på også, hva var tankegangen bak det? For hun var åpenbart bevisst på at hun bare lurte mannfolka når hun inntkmner det selv 

Anonymkode: 9ceaa...0ff

Skrevet

Ja det lurer jeg på også, hva var tankegangen bak det? For hun var åpenbart bevisst på at hun bare lurte mannfolka når hun inntkmner det selv 

Tull! Hun lurte ingen. Snakk om å overtolke alt i verste mening! 

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jajaj herregud ofte i ungdommen. Da man bare lå oppå hverandre i timesvis og kline uten å ha sex. 

I voksen alder vært mange tilfeller av naken soling på terrasser/balkong/hage og alkohol, masse pirring og flørting, men stopp der.

Anonymkode: eff90...858

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (2 timer siden):

Nei, hvem er vel det?

Anonymkode: fb250...51b

Skrevet

Nei, hvem er vel det?

Jeg

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg husker ærlig talt ikke hva tanken bak var, eller om det var noen tanke der i det hele tatt, dette er jo sikkert 20 år siden. Jeg var vel bare ung og dum 🤷‍♀️ Og der og da var jeg absolutt ikke bevisst på at det var lureri heller, men nå i ettertid ser jeg jo at mannfolka (de var vel mer gutter egentlig) må ha følt seg veldig lurt.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: d4fa6...c7d

Skrevet

Ikke siden jeg var tenåring.

AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (11 minutter siden):

Jeg

Beklager, jeg hadde helt glemt deg et lite sekund.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Beklager, jeg hadde helt glemt deg et lite sekund.

Tøft! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...