Gå til innhold

Farvel Telenor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk denne av Telenor:

1c1543db-80c5-487a-90d9-eeb41ee0347a.thumb.jpg.730d78a4d2bdf5798d571c0cfae7da21.jpg

Tror de vi kunder er stokk dumme, eller bryr de seg ikke om "vanlige" kunder. De fjerner mange GB i familiebonus og legger til skarve én GB. Og øker prisen!! 

Hvorfor skal jeg fortsette med Telenor? Når jeg kan få dette, 15 GB billigere enn 2:

IMG_20240422_134531.thumb.jpg.0f9184941b4020de3c3b62ef55eecb33.jpg

Anonymkode: 74631...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Telenor har fortsatt en stor markedsandel. Det er mange som "ikke gidder", derfor kan telenor egentlig gjøre hva faen de vil. 

Er du ikke fornøyd, så bytter du. 

Anonymkode: 2bc60...81c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kun vurdert ICE. Og hivd på Frihet. 1000gb til 99,- i mnd.

Anonymkode: c29d2...158

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en av de Telenorkundene som ikke har giddet bytte, men nå er det nok! Telenor framstår som frekke og griske og tydeligvis er ikke jeg en kunde de ønsker å beholde. Så da drar jeg…

Anonymkode: 71f59...eb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fikk denne av Telenor:

1c1543db-80c5-487a-90d9-eeb41ee0347a.thumb.jpg.730d78a4d2bdf5798d571c0cfae7da21.jpg

Tror de vi kunder er stokk dumme, eller bryr de seg ikke om "vanlige" kunder. De fjerner mange GB i familiebonus og legger til skarve én GB. Og øker prisen!! 

Hvorfor skal jeg fortsette med Telenor? Når jeg kan få dette, 15 GB billigere enn 2:

IMG_20240422_134531.thumb.jpg.0f9184941b4020de3c3b62ef55eecb33.jpg

Anonymkode: 74631...3a8

De bryr seg verken om kunder eller ansatte 

Anonymkode: 53728...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere år siden jeg fikk nok av den stadige ringingen om «fantastiske tilbud» dersom hvisom etc… jeg fikk jo f.. ikke fred for dem! 😡 i tillegg ble abonnentet endret av dem i tide og utide. Har aldri sett meg tilbake! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet fra Telia til ICE. 

1. De abonnementene vi hadde (15GB hver) ville utgå. 

2. De ville overføre oss automatisk til ubegrenset data, som selvsagt koster mye mer. Vi brukte ikke i nærheten av 15GB, og trengte ihvertfall ikke ubegrenset data.

3. Abonnement på 10GB gikk opp i pris til det samme som 15 kostet før. 

4. Familierabatten ble redusert til nesten ingenting.

Jeg hadde gamle Chess da til de ble kjøpt opp av Telia. De forsikret oss om at Chess-kunder skulle få beholde sine fordeler. Særlig. Etter kort tid var Chess assimilert, og fantes ikke mer. Vi ble overført til mye dyrere abonnementer. Jeg godtok det først, men ikke denne gangen! Bye-bye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (4 minutter siden):

Flere år siden jeg fikk nok av den stadige ringingen om «fantastiske tilbud» dersom hvisom etc… jeg fikk jo f.. ikke fred for dem! 😡 i tillegg ble abonnentet endret av dem i tide og utide. Har aldri sett meg tilbake! 

''Jeg har en god nyhet til deg i dag'' 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telenor er noen skikkelige skurker. La alt mulig rart til på regninga. Fikk plutselig fri bruk, og en haug idiotiske forsikringer. Regninga steg litt og litt for hver måned, og plutselig var den på 1800 kr. Litt min feil sikkert, burde fulgt bedre med🙄

Byttet til onecall, og regningen er hver måned på 279 for 15 gb🥳 aldri mer telenor...

Anonymkode: c7362...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk over til Telenor da jeg kjøpte min s24 ultra i februar, men byttet raskt tilbake til ice. Ice er mye bedre enn Telenor (Terronor er et mer passende navn) :laugh:

Endret av Ditzy Doo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rømte fra blodsugeren Telenor for mange år siden, m både mobil og nett, først til onecall, deretter til Ice som har funka for meg iallefall til nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var Telenor kunde i mange år. Faktisk helt siden jeg fikk min første mobiltelefon på midten av 90 tallet. Så man kan trygt si at jeg har vært en trofast kunde. 

Men nå har jeg byttet til Telia og har både tlf og mobilt bredbånd der. Stjelenor er nå blitt så dyre at jeg fant ut at det var best å si opp. Nå får jeg en mindre regning å forholde meg til og tror nok at jeg sparer en del penger på det 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...