Gå til innhold

Holde kroppen slank og veltrent


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er slank og sunn, tillater meg en del godis og litt overspising i helgene. I ukedagene er jeg glad i 8/16 fasting for å rense kroppen og å få i meg frukt og grønt. Det er ikke rent sjeldent jeg blir tilbudt noe med sukker før klokken er 11 på jobb og jeg takker nei pga fasten, og får kommentarer på at det kunne jeg trengt for å gå opp litt, eller hvis jeg spiser godt til lunsj en dag får jeg kommentarer på at man ikke skulle tro jeg var så glad i mat. 
Jeg har bmi på 19 og har hatt det i alle år, er der kroppen min liker seg best fordi jeg gikk rett tilbake til den vekten bare 2 uker etter fødsel uten å gjøre noe for det. Men merker andre har negative syn på at jeg liker å vedlikeholde helse og sunn vekt så prøver å unngå prat om mat og vekt. 

Anonymkode: a7e9b...15e

Jeg kjører også 8/16, og jeg spiser i tillegg minimalt med sukker. Rett og slett fordi jeg ikke liker det. Jeg synes det er for søtt, og blir fort kvalm. Andre rundt meg har mye de skulle ha sagt om det, og sier også "du har ikke vondt av èn is". Nei, det har jeg sikkert ikke. Men jeg har jo ikke lyst på den. Jeg spiser mye mat, men er ikke overvektig. Jeg spiser stort sett sunt, fordi det er det jeg liker å spise. Men alle skal jo mene så mye. "Jeg er sær i matveien", det er en klassiker. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...