Gå til innhold

Er det matvarer du handler litt ekstra av


monja

Anbefalte innlegg

Overskriften sier vel det meste. Er det matvarer du handler litt ekstra av når de er på tilbud.

Jeg skal nok innrømme at jeg kjøper en 2 - 3 Norvegiaer i slengen når de koster 49,90 pr kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper kyllingfilet, kjøttdeig og annet kjøtt som kan puttes i fryseren. Jeg kjøper også gjerne ost, river den opp og har klar i fryseren til pizza og gratinering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og så handler jeg bestandig store mengder marsipan og sjokolade etter jul og påske, når det kommer til halv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver alltid å kjøpe når det er tilbud - og legge bort/lage opp mat. Synes det er dyrt nok som det er - så de gangene jeg kan spare litt gjør jeg gjerne det .

Men må innrømme at de gangene det er store sjokoladeplater på tilbud - kjøper jeg gjerne to - som blir spist veldig fort (og hadde det ikke vært tilbud - ville jeg ikke kjøpt noen i det hele tatt :ler: .. så spørsmålet er vel hvor mye jeg tjener/sparer akkurat på det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cola light :hjerte:

Bleier, våtservietter og babymat....

Men også kjøttdeig.....(kylling og sånt handler vi oftest i Sverige.)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper vanligvis Norvegia når d er på tilbud.

Pleier å lese tilbudsavisa til Obs!, så tar jeg en tur og handler innimellom. Og så bor jeg rett ved en Ica-butikk da. Det er bare en måneds tid siden de hadde tilbud på kjøttdeig, og da kjøpte jeg 8 pakker som jeg frøs ned. Kjempegreit!

Ellers pleier jeg å kjøpe Santa Maria-tacoprodukter, serlig Tortilla-wraps, kyllingkjøttdeig, hermetikk på Europris, og ellers aktuelle ting jeg kommer over som jeg bruker mye av. så i Obs!-avisa for denne uka og tenker kanskje å stikke innom og kjøpe den Frokost-juicen de har, for den er så god og er på tilbud nå.

Alle monner drar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cola Light. Det er vel det eneste.

Mamma handler mye på tilbud og tjener veldig mye på det. Hun handler kjøttpålegg (som hun fryser ned og bruker i f.eks pai), kjøttdeig, kyllingfilet, Findus-produkter osv.

Den nærmeste butikken har ofte tilbud i løpet av en uke - f.eks alle Santa Maria-produkter 40% på mandag, alle Findus-produkter 40% på tirsdag osv, og da handler hun mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Julemarsipan etter jul:-)

Og så har jeg blitt flinkere til å kjøpe til å fryse ned når det er tilbud på f eks kjøttdig o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...