Gå til innhold

Pendress til gutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal på et bryllup og trenger pendress. Helst med merke. Men jeg finner ingen steder. Noen som vet om fysiske butikker som selger merke pendress til gutter?

Anonymkode: 86c25...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å gi råd om fysisk butikk når man ikke vet hvor du bor. Merkeklær får man gjerne i frittstående lokale butikker. Lite kjedebutikker med merkeklær her i landet.

Kappahl har mørkblå dress fra 86-170. ER ikke så opptatt av merke jeg da og har kjøpt der til mine gutter de siste årene.

Cubus har også, i flere farger, men syns ikke de er like fin i stoffet som den på Kappahl.

 

Anonymkode: f768c...ea3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det må være en merke dress fordi??? 

Da må du nesten bestemme deg for hvilket merke også oppsøke de stedene som selger det merket for å få tak i det da siden merket er viktigere enn hvordan dressen ser ut.

Anonymkode: 10c50...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi skal på et bryllup og trenger pendress. Helst med merke. Men jeg finner ingen steder. Noen som vet om fysiske butikker som selger merke pendress til gutter?

Anonymkode: 86c25...d04

"med merke"? hva betyr det? hvor gammel er gutten?

Anonymkode: 42cb0...4d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uansett, min erfaring er at det er H&M som har de beste dressene til gutter. Har pleid å kjøpe noen fine i lin, og nå sist (til jul) kjøpte vi en i ullblanding. Den var litt dyrere, men holder til han skal ha konfirmasjonsdress om et par år.

Anonymkode: 42cb0...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M og Cubus har kjempe fine dress. 
dere kan jo eventuelt kjøpe en merke skjorte fra zalando?

 

Anonymkode: 4dc31...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...