Gå til innhold

Finner noen menn glede i avvisning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg påkaller meg draget fra menn i posisjoner og kapitalen i orden. Etter de har fått meg , faller jeg noen ganger for dem. Hvisker dem

ømt i øret at jeg er litt betatt. Da blir de plutselig lei meg og ghoster . Er det maktbegjær? Jeg føler meg ofte utnyttet i disse situasjonene. De vil ha sex. Jeg vil ha trygghet og kjærlighet GJENNOM sex. Når de aner at jeg blir forelsket river de ut hjertet og kaster det fra seg før de går. 

Anonymkode: 7e15d...3d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det skinner igjennom at du er ganske opptatt av dette med posisjon og kapital, og at de dermed tenker at følelsene ikke stikker så dypt og det ikke er nødvendig å ta all verdens hensyn til dem.

Anonymkode: ea449...1de

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Her risikerer du å gå i en vanlig "kvinnefelle" og tro at problemet er "menn", samtidig som du har masse rare ideer og teorier om jakt, hard to get og annet tullball.

I 99% av alle tilfeller handler dette her bare om at de synes du er tiltrekkende og gjerne vil ha sex med deg, men at de ikke ser på deg som noe kjæresteemne.

Anonymkode: fe54f...cea

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg påkaller meg draget fra menn i posisjoner og kapitalen i orden. Etter de har fått meg , faller jeg noen ganger for dem. Hvisker dem

ømt i øret at jeg er litt betatt. Da blir de plutselig lei meg og ghoster . Er det maktbegjær? Jeg føler meg ofte utnyttet i disse situasjonene. De vil ha sex. Jeg vil ha trygghet og kjærlighet GJENNOM sex. Når de aner at jeg blir forelsket river de ut hjertet og kaster det fra seg før de går. 

Dette er jo en fin måte å teste menn på, da har du iallefall skremt noen reddharer😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje det skinner igjennom at du er ganske opptatt av dette med posisjon og kapital, og at de dermed tenker at følelsene ikke stikker så dypt og det ikke er nødvendig å ta all verdens hensyn til dem.

Anonymkode: ea449...1de

Nei - jeg mener her kapital i vid forstand. Ressurser kan være i ulike former, men de er karismatiske og veltalende/velgungerende. Jeg er billedkunstner og ikke «opptatt» av status , men av hjernen bak og tenkningen. Skulle tro det mante frem respekt , men nei. Jeg påkaller meg alltid kvinneforakt til slutt. 

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (19 minutter siden):

Dette er jo en fin måte å teste menn på, da har du iallefall skremt noen reddharer😅

Problemet er at testingen gjør meg sårbar. Vi møtes respektfullt, men jeg sitter igjen med ødelagt liv det tar år å reparere seg fra. Gir meg aldri - det samme skjer hver gang. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gir meg aldri - det samme skjer hver gang. 

Jeg mener det finnes et navn på slikt; å gjenta de samme handlinger gang på gang, og forvente et annet resultat.  

Kanskje henger det sammen, at disse karismatiske mennene du møter, er mer nevrotiske, narsissiske, eller ikke ser noe poeng i å binde seg. De kan suge det beste ut av starten på et forhold, og bare fortsette til neste. 

Og selv om du pakker det inn med kunst, intellekt, og alle typer kapital, så er vel problemstillingen din den samme som andre kvinner opplever? 

Anonymkode: 34f0c...50a

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Her risikerer du å gå i en vanlig "kvinnefelle" og tro at problemet er "menn", samtidig som du har masse rare ideer og teorier om jakt, hard to get og annet tullball.

I 99% av alle tilfeller handler dette her bare om at de synes du er tiltrekkende og gjerne vil ha sex med deg, men at de ikke ser på deg som noe kjæresteemne.

Nja.. om dama er tiltrekkende nok er hun også kjæresteemne. De man ligger med bare for sex er de som ikke er attraktiv nok og der man vet godt man kan få bedre. De damene er tidsfordriv. Det er det som er kvinnefella. For damene tror de kan få disse mannfolka også fortsetter de å jakte over evne.

Anonymkode: 3efcf...96f

• Liker 1
Skrevet

De finner følelser som uleilig. De imponerer for å få sex, ikke for å få forhold. >Unngå folk som er overfladiske.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Nja.. om dama er tiltrekkende nok er hun også kjæresteemne. De man ligger med bare for sex er de som ikke er attraktiv nok og der man vet godt man kan få bedre. De damene er tidsfordriv. Det er det som er kvinnefella. For damene tror de kan få disse mannfolka også fortsetter de å jakte over evne.

Jeg skjønner at du prøver å negge ts, men greia er vel at mennene ikke er ute etter kjæreste, og da hjelper ikke all verdens attraktivitet. 

Anonymkode: 34f0c...50a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei - jeg mener her kapital i vid forstand. Ressurser kan være i ulike former, men de er karismatiske og veltalende/velgungerende. Jeg er billedkunstner og ikke «opptatt» av status , men av hjernen bak og tenkningen. Skulle tro det mante frem respekt , men nei. Jeg påkaller meg alltid kvinneforakt til slutt. 

Jo, det er akkurat det du er. Du understreker at det er menn med kapital og er i posisjoner. Dvs ikke en hvilken som helst taxisjåfør eller sykepleier. Men det er helt greit. Det er slik alle kvinner søker.

Anonymkode: 0798f...ac6

AnonymBruker
Skrevet

For menn er det ofte jakten som er gøyest, ikke byttet. Med en gang man har vunnet så er det ikke like spennende lenger.
Kjerringen har funnet ut at hvis hun legger an på meg så er jeg ikke like interessert.
Så hun sier nei når hun egentlig mener ja. Hun sier også nei når hun mener nei, som egentlig bare er innmari dårlig gjort.
Jeg visste ikke at jeg fungerte sånn, men det er helt underbevisst.

At hun er litt tilbakeholden holder spenningen litt mer i live.

Anonymkode: 5aefc...182

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Problemet er at testingen gjør meg sårbar. Vi møtes respektfullt, men jeg sitter igjen med ødelagt liv det tar år å reparere seg fra. Gir meg aldri - det samme skjer hver gang. 

Jeg tror det blir vanskelig å gi deg noe godt svar, for det er vanskelig å sette meg inn i din situasjon og følelser.. Men jo, jeg synes det er synd at du skal ha det sånn💙

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Er det snakk om en flørt eller et ligg, holder det at hun er heit. For at det skal bli noe forhold av det, bør hun også være noenlunde intelligent, morsom å være med sånn bortsett fra i senga, man bør ha felles interesserer, og hun må være selvforsørget og ha kontroll på økonomien.

Her i denne tråden får jeg litt inntrykk av at TS er spennende og lekker, men en fattig kunstner, som legger seg etter kjekke og bemidlede menn. Menn med "status og kapital"  ser sannsynligvis på henne som en kortvarig greie de kan holde på med til de finner en høystatuskvinne de tør introdusere for klanen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Goddiggers og groopies er veldig lite attraktive  som mer enn et ligg.

Anonymkode: 6ed55...e13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...