Gå til innhold

En god Turkopp?


Cecilie82

Anbefalte innlegg

Fant ikke tema friluftsliv så skriver her. Noen som har en god termokopp å anbefale helst med hank? Ser Stanley skal være en god kopp men på kundeomtalen skrives det at lokket ikke er helt tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har denne og er kjempefornøyd. Lekker ikke, god å drikke av,  holder seg veldig god og varm. Jeg har den mindre størrelsen. Kjøpte min på XXL. Min har liggi opp-ned i sekken i godt over en time uten å lekke! Lett å vaske også, demonterer lokket og hiver i oppvaskmaskina. Hatt min i 3+ år nå

Anonymkode: a7c83...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på produktene til Yeti, min favoritt kaffekopp og min favoritt kopp til å holde andre dikker kalde - to forskjellige da selvsagt. 

Endret av Gentleman59
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Cecilie82 skrev (På 22.4.2024 den 1.42):

Fant ikke tema friluftsliv så skriver her. Noen som har en god termokopp å anbefale helst med hank? Ser Stanley skal være en god kopp men på kundeomtalen skrives det at lokket ikke er helt tett.

Jeg har Stanley ettgreps-kopp og den er potte tett. Veldig ok å ha i bilen, slipper å bruke to hender for å drikke av den. Holder godt på varmen gjør den også. Har flere turkopper, men bruker kun Stanley. 

Denne har jeg

Anonymkode: 3dee7...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd mange, denne er den beste:

https://www.outnorth.com/no/varemerker/contigo/contigo-west-loop-raspberry-470-ml?variantId=126-0176&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=shopping&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwudexBhDKARIsAI-GWYWemnM2zXim1pMwEBFky3bUSrzfMpXpM_C4wjv8G-aOr0QAOQ6i95waAr8ZEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Helt tett, holder varm leeeenge, ventilen kan åpnes godt opp for vask og kan tas i oppvaskmaskin.

Stanley som er linket til rett ovenfor meg er like bak og en fantastisk nr.2

Anonymkode: fa1c8...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med gsi koppen. Så spent på hvor lenge den holder på varmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...