Cecilie82 Skrevet 21. april #1 Del Skrevet 21. april Fant ikke tema friluftsliv så skriver her. Noen som har en god termokopp å anbefale helst med hank? Ser Stanley skal være en god kopp men på kundeomtalen skrives det at lokket ikke er helt tett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Del Skrevet 24. april Jeg har denne og er kjempefornøyd. Lekker ikke, god å drikke av, holder seg veldig god og varm. Jeg har den mindre størrelsen. Kjøpte min på XXL. Min har liggi opp-ned i sekken i godt over en time uten å lekke! Lett å vaske også, demonterer lokket og hiver i oppvaskmaskina. Hatt min i 3+ år nå Anonymkode: a7c83...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Del Skrevet 24. april Glemte linken, heh https://www.hydroflask.com/20-oz-coffee-with-flex-sip-lid#color=Agave Anonymkode: a7c83...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gentleman59 Skrevet 24. april #4 Del Skrevet 24. april (endret) Ta en titt på produktene til Yeti, min favoritt kaffekopp og min favoritt kopp til å holde andre dikker kalde - to forskjellige da selvsagt. Endret 4. mai av Gentleman59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditzy Doo Skrevet 24. april #5 Del Skrevet 24. april Termokopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #6 Del Skrevet 4. mai Cecilie82 skrev (På 22.4.2024 den 1.42): Fant ikke tema friluftsliv så skriver her. Noen som har en god termokopp å anbefale helst med hank? Ser Stanley skal være en god kopp men på kundeomtalen skrives det at lokket ikke er helt tett. Jeg har Stanley ettgreps-kopp og den er potte tett. Veldig ok å ha i bilen, slipper å bruke to hender for å drikke av den. Holder godt på varmen gjør den også. Har flere turkopper, men bruker kun Stanley. Denne har jeg Anonymkode: 3dee7...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #7 Del Skrevet 4. mai Jeg har prøvd mange, denne er den beste: https://www.outnorth.com/no/varemerker/contigo/contigo-west-loop-raspberry-470-ml?variantId=126-0176&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=shopping&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwudexBhDKARIsAI-GWYWemnM2zXim1pMwEBFky3bUSrzfMpXpM_C4wjv8G-aOr0QAOQ6i95waAr8ZEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Helt tett, holder varm leeeenge, ventilen kan åpnes godt opp for vask og kan tas i oppvaskmaskin. Stanley som er linket til rett ovenfor meg er like bak og en fantastisk nr.2 Anonymkode: fa1c8...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 4. mai Forfatter #8 Del Skrevet 4. mai Endte opp med gsi koppen. Så spent på hvor lenge den holder på varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå