Cecilie82 Skrevet 21. april 2024 #1 Skrevet 21. april 2024 Fant ikke tema friluftsliv så skriver her. Noen som har en god termokopp å anbefale helst med hank? Ser Stanley skal være en god kopp men på kundeomtalen skrives det at lokket ikke er helt tett.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #2 Skrevet 24. april 2024 Jeg har denne og er kjempefornøyd. Lekker ikke, god å drikke av, holder seg veldig god og varm. Jeg har den mindre størrelsen. Kjøpte min på XXL. Min har liggi opp-ned i sekken i godt over en time uten å lekke! Lett å vaske også, demonterer lokket og hiver i oppvaskmaskina. Hatt min i 3+ år nå Anonymkode: a7c83...44e
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #3 Skrevet 24. april 2024 Glemte linken, heh https://www.hydroflask.com/20-oz-coffee-with-flex-sip-lid#color=Agave Anonymkode: a7c83...44e
Gjest Gentleman59 Skrevet 24. april 2024 #4 Skrevet 24. april 2024 (endret) Ta en titt på produktene til Yeti, min favoritt kaffekopp og min favoritt kopp til å holde andre dikker kalde - to forskjellige da selvsagt. Endret 4. mai 2024 av Gentleman59
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #6 Skrevet 4. mai 2024 Cecilie82 skrev (På 22.4.2024 den 1.42): Fant ikke tema friluftsliv så skriver her. Noen som har en god termokopp å anbefale helst med hank? Ser Stanley skal være en god kopp men på kundeomtalen skrives det at lokket ikke er helt tett. Jeg har Stanley ettgreps-kopp og den er potte tett. Veldig ok å ha i bilen, slipper å bruke to hender for å drikke av den. Holder godt på varmen gjør den også. Har flere turkopper, men bruker kun Stanley. Denne har jeg Anonymkode: 3dee7...ef9
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #7 Skrevet 4. mai 2024 Jeg har prøvd mange, denne er den beste: https://www.outnorth.com/no/varemerker/contigo/contigo-west-loop-raspberry-470-ml?variantId=126-0176&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=shopping&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwudexBhDKARIsAI-GWYWemnM2zXim1pMwEBFky3bUSrzfMpXpM_C4wjv8G-aOr0QAOQ6i95waAr8ZEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Helt tett, holder varm leeeenge, ventilen kan åpnes godt opp for vask og kan tas i oppvaskmaskin. Stanley som er linket til rett ovenfor meg er like bak og en fantastisk nr.2 Anonymkode: fa1c8...e6c
Cecilie82 Skrevet 4. mai 2024 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2024 Endte opp med gsi koppen. Så spent på hvor lenge den holder på varmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå