Gå til innhold

Kjole i bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns ikke noen av dem passer i bryllup for å være ærlig, det er helt vanlige sommerkjoler jeg kunne brukt en ordinær onsdag på jobb. Selv om du er stor går det an å kle seg skikkelig, sjekk ut Bubbleroom, Zalando og Ellos som alle fører store størrelser og har mer passende klær, uten at det koster for mye. Jeg har vært str 48/50 i mange år, men har aldri gått ned i stil for å finne klær i rett størrelse, og det trenger ikke du heller. 

Anonymkode: f2cd2...520

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte best nr 2.  Den første var for hverdagslig.   Hva er greia med å spørre bruden?    Det hadde aldri falt meg inn å spørre om det jeg skal ha på er presentabelt nok som gjest.   Må være slitsomt om alle kvinnelige gjester skal spørre bruden om hva de skal ha på seg.  Jeg vet jo selv hva som passer seg eller ikke i et bryllup. 

Anonymkode: 99f99...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge kjolene er fine, men jeg syns kanskje de er litt mørke for sommerbryllup? Hvis jeg skal velge, ville jeg valgt den med blomster. På bubbleroom har de kjoler i store størrelser og har salg akkurat nå. 

Endret av Supersmurf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg at nr 2 er finest, men lengden er feil. Ser at en annen har lagt ut link til en lang variant av kjolen, og det passer mye bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...