Gå til innhold

Store brystvorter pga amming - turn off?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en singel mor som er begynt å date en mann. Vi nærmer oss å ha sex, men jeg er litt usikker på puppene mine. Jeg ammer fremdeles yngste, så har brystvorter som stikker litt ut pga dette (altså helt normale ammende bryst). Er redd mannen skal synes det er rart å ta på de, tilfelle de blir store?

Hva tenker dere? 🙈😂

Anonymkode: 1430f...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker det er noe av det siste du trenger bekymre deg for 😆

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks for deg at alle menn har absolutt dønn like preferanser?

Det er bare et menneske - i hele verden - som kan gi deg et svar. Og han er ikke her...

Anonymkode: 636be...c7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva du mener… er det unormalt at brystvortene stikker ut? 😅

Anonymkode: 10c28...f1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller at han kommer til å synes de er litt eksotiske 😅 tenk å få leke med og snake på ammepupper da! Tror mang en mann hadde digget det 🙊 

 

Anonymkode: 57d63...be5

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, om denne mannen har lyst på sex med deg, så lar han seg ikke stoppe av størrelsen på brystvortene 

Anonymkode: 60a2d...6e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Flaks for deg at alle menn har absolutt dønn like preferanser?

Det er bare et menneske - i hele verden - som kan gi deg et svar. Og han er ikke her...

Anonymkode: 636be...c7b

Selvsagt skjønnar jeg også det. Men jeg tenkte om 9/10 synes det er ekkelt, så er det kanskje noe jeg burde snakke med han om før vi kommer så langt.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner ikke hva du mener… er det unormalt at brystvortene stikker ut? 😅

Anonymkode: 10c28...f1a

Neida, men mine brystvorter nå er jo i alle fall dobbelt størrelse enn før amming 🙈

Anonymkode: 1430f...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Neida, men mine brystvorter nå er jo i alle fall dobbelt størrelse enn før amming 🙈

Anonymkode: 1430f...c17

Det er så stor variasjon blant brystvorter at dette antagelig er noe bare du opplever som spesielt. DU er vant til noe annet. Han, om han har litt erfaring, et bredt spekter. Ikke tenk på det. Om han reagerer negativt, så sier det noe om ham som kan være nyttig å vite før du går videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store brystvorter grunnet amming (har ammet tilsammen 4,5 år og ammer fortsatt minste). Min mann elsker å se på og leke med puppene mine. Jeg legger også ut en del bilder av meg selv på egnede forum og får bare komplimenter for brystene mine. 
 

Tror de færreste menn synes det er ekkelt med store brystvorter. 

Anonymkode: 80476...25a

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror menn er nysgjerrige og liker det. Min mann var aldri særlig interessert i puppene mine før amming. Nå liker han de. Leker med de, «pirker» på de og er generelt veldig interessert 🙈

Anonymkode: 6c8fb...bd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror de færreste menn synes det er ekkelt med store brystvorter

Hører til mindretallet jeg da

Anonymkode: 3a3df...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hører til mindretallet jeg da

Anonymkode: 3a3df...d76

Joda, det finnes menn som synes det er ekkelt. Det finnes jo menn som synes mye med kvinnekroppen er ekkelt. Men ja, hører til mindretallet er min erfaring. 

De aller fleste menn tenner på kvinnekroppen slik den er. Ekte og uretusjert. 
 

Anonymkode: 80476...25a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What is there not to like ? 😮‍💨 Store brystvorter er jo deiiiiilige!! 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting er som ammepupper. Elsker å pule ammende mødre. Tenner meg sinnsykt at det er noen andre sin unge som har blitt presset ut av musa hennes mens det er pakken min og sæden min som gir hun glede idag. Ingenting er som å pule alenemødre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på dette. M40 her, jeg har aldri hørt noen i min omgangskrets snakke om kvinners utseende på verken underliv eller brystvorter. Det eneste du bør tenke på er at han finner deg attraktiv! 

 

Anonymkode: 1f09f...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om han ikke løper når du har flere barn med en annen mann, og fortsatt ammer det yngste barnet, så tror jeg ikke han stikker på grunn av brystvortene dine.

Anonymkode: c4902...c4e

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hei!

Jeg er en singel mor som er begynt å date en mann. Vi nærmer oss å ha sex, men jeg er litt usikker på puppene mine. Jeg ammer fremdeles yngste, så har brystvorter som stikker litt ut pga dette (altså helt normale ammende bryst). Er redd mannen skal synes det er rart å ta på de, tilfelle de blir store?

Hva tenker dere? 🙈😂

Anonymkode: 1430f...c17

Null stress. Bare ett pluss! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kvinner skal egentlig ikke trenge å bekymre seg over slike ting, jeg gjorde ikke det selv frem til jeg møtte han som nå er mannen min. 

 

Jeg hadde ett barn fra før når jeg møtte han. Jeg hadde på det tidspunktet sluttet å amme for 1 år siden når jeg møtte denne mannen. Vi hadde sex (første gangene hadde jeg tskjorte på pga usikkerhet) 

 

Etterhvert som jeg ble komfortabel rundt min egen kropp, tok jeg av meg tskjorte og bh mens vi hadde sex.. der og da fikk jeg ikke kommentarer, men samme kvelden begynte han å stille spørsmål angående både puppene mine og magen min (som da hadde noe slapp hud etter graviditet) 

 

Dette var veldig ubehagelig men samtidig kunne jeg fårstå han som aldri hadde sett en "mammakropp".. vi giftet oss 3 år senere og vi har nå 2 barn sammen.

Anonymkode: 79854...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannjessheim1984 skrev (På 22.4.2024 den 5.19):

Ingenting er som ammepupper. Elsker å pule ammende mødre. Tenner meg sinnsykt at det er noen andre sin unge som har blitt presset ut av musa hennes mens det er pakken min og sæden min som gir hun glede idag. Ingenting er som å pule alenemødre.

Du virker fucked i hodet 🤢

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...